Photodiary #5 - Bilbao


Z Bilbaa jsem tu už jeden Photodiary měla (KLIK), ale tenhle je trošku jiný. Byla jsem tam totiž ještě jednou s mamkou a víc jsme si prošly město a podívaly se na jiná místa než jsme byly předtím, když tam byl Redbull Cliffdiving. Tentokrát jsme vynechaly nakupování a radši se podívaly po městě nebo si zašly na dobré kafe. Musím říct, že i když je Bilbao hezké město s pár opravdu hezkými místy, San Sebastian u mě stejně vždycky vyhraje. Mám pro vás asi milion fotek, tak doufám, že se vám budou líbit.
***
I had here one post from Bilbao before (CLICK), but this one is a little different. I was there also with my mum when she visited me, and we didn't go shopping, we walked around the city or had a good coffee. I have to say that even Bilbao is nice city with some beautiful places San Sebastian always wins for me. I have million photos and hope you'll like it.



Jak se vám líbí fotky? Kam byste se ve Španělsku chtěli podívat? 
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
Do you like my photos? What city in Spain is your favorite?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

1 komentářů:

  1. Já bych asi nejraději Sevillu, nebo Malagu, ale ve Španělšku jsem nebyl ještě nikde, takže vlastně ani nevim, kde by bylo nejlepší začít :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top