Instapost 28/10/2015

Další měsíc utekl jako voda a mám pro vás přichystaný nový Instapost. Řeknu vám, že mě trošku začíná děsit jak hrozně to letí. Sotva jsem se stihla ve Španělsku rozkoukat a už je skoro půlka za mnou. Je to vážně šílené. 
Za poslední měsíc jsem nafotila pár selfíček, hlavně s mamkou a přítelem, kteří za mnou přijeli. Potom samozřejmě nesmí opět chybět fotky architektury, protože tu tady úplně zbožňuju. A ještě další věci, takže konec kecání a vzhůru na fotky.
***
Another month passed away and I have new Instapost for you. I have to confess that it quite scares me how fast it runs. I just realized that I'm in Spain and now it's nearly half of Erasmus behind me. It's really crazy. 
During last month I did some selfies, but the most important is photo with my mum and also with my boyfriend, who came here to visit me. And of course photos of architecture, because here I became really architecture lover. 



Tenhle obal jsem si hned zamilovala. Ale celkem mě zklamal, protože se mi začal hrozně loupat po stranách. Takže si ho nekupujte, protože pak budete akorát naštvaný jako já :-/
* I totally felt in love with this iPhone cover. But it disappointed me, because it began to peel down the sides. Don't buy it, because then you'll be upset like me :-/



S maminkou :)
* With mummy :)

Objevila jsem další super místo v San Sebastian. Tentokrát se skvělým čajem :).
* I visited another great place in San Sebastian. They have the best tea :).




Viděli jste můj outfit z Bilbaa? (KLIK)
* Have you seen my outfit from Bilbao? (CLICK)

#coffeeblogger :D

Výborná večeře s přítelem
* Amazing dinner with my boyfriend



Taky nosíte celé černé outfity? Já si je teďka celkem oblíbila. (KLIK)
* Do you also wear all black outfits? I really like them now. (CLICK)

S přítelem :)
* With my boyfriend :)

Naprosto nádherný západ slunce! Podívejte se na celý Photodiary z Mount Urgull. (KLIK)
* Really beautiful sunset! Check my Photodiary from Mount Urgull. (CLICK)

A poslední je fotka s Wendulkou (ještě z Prahy), která měla před pár dny narozeniny <3
* Last photo is with Wendy (photo took in Prague), who had her birthday a few days ago <3

Sledujte mě na Instagramu jako CAROLINE_DAISY7. Pokud se vám moje fotky líbí, tak budu moc ráda, když mě začnete sledovat :) Mrkněte i na moje další sociální sítě.
***
Follow my Instagram CAROLINE_DAISY7, if you like my photos :) And check my another social networks.

Facebook: The City Fairy
Ask.fm: CityFairy
Twitter: TheCityFairy
Snapchat: caroline_daisy7

Jak se vám líbí moje fotky? Jaké sociální sítě používáte?
***
Do you like my photos? What social networks do you use?

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. moc pekne fotky,je videt ze si to uzivas.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. moc pekne fotky,je videt ze si to uzivas.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top