Primark New In

V mém Photodiary #3 z Bilbaa jsem psala, že jsme s holkama šly nakupovat do Primarku, a že vám ukážu co jsem si koupila. Tak ten čas právě přišel :). Tentokrát jsem tam toho nenakoupila tolik jako vždycky, ale není toho úplně málo.. Nečekaně :D... Nebudu vás napínat ať se rovnou můžete mrknout na fotky.

***
In my Photodiary #3 from Bilbao I wrote that we went shopping to Primark with girls and that I'll show you what I bought there. And now it the time :) This time I didn't buy so many things like usually but still have some nice pieces.. Surprisingly :D... So I just talking and let you check my pictures.



Nebojte, to nejsou jenom moje tašky :D
***
These aren't just my bags :D




Můj nákup ponožek a silonek. Btw ty chlupaté ponožky jsou boží.
***
My purchase of socks and tights. Btw these fluffy ones are amazing.


Ten kryt na telefon jsem prostě musela mít. Mohli jste ho vidět už u mě na Instagramu (caroline_daisy7).
***
I really needed this iPhone cover. You could see it on my Instagram (caroline_daisy7).


Oblečení na cvičení mají v Primarku taky super. Tentokrát jsem si tam vzala ručník, který byl v tomhle úžasnym balení a k tomu tílko na cvičení, které má moc hezky vykrojená záda. Hrozně se mi líbí topy na cvičení s nějakým podobným nápisem jako "Train Dirty" nebo třeba "Beast Mode". Na mě to působí hrozně motivačně.
***
Sports clothes is also pretty good in Primark. This time I took towel in this cute package and top which has really nice back. I like tops with texts like "Train Dirty" or "Beast Mode". I think it's nice motivation.




Uvědomila jsem si, že s sebou mám akorát jedno basic tričko, tak jsem si koupila ještě takovéhle obyčejné šedivé.
***
I realized that I have just one basic T-shirt here. So I bought this basic grey.


Jestli v Primarku uvidíte tuhle mikču určitě si jí kupte. Je naprosto úžasná, pohodlná a příjemná.
***
If you see this hoodie there take it. It's nice, comfortable and soft.


A nakonec ještě moje nové kalhoty na spaní nebo na doma. Hrozně se mi líbí jejich design.

Bohužel v Bilbau neměli nic z Harry Potter kolekce. Ale možná je to lepší, protože jinak bych tam utratila ještě víc peněz :).
***
And finally my new sleeping pants. Love the design.

Unfortunatelly in Bilbao wasn't anything from their Harry Potter collection. But maybe it's better for my wallet :).

Jak se vám líbí moje nákupy? Co si z Primarku vždycky přivezete vy?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Do you like my new things? What do you always buy in Primark?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. V Primarku jsem byla jednou a teda vůbec nic jsem si tam nevybrala :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem se dívala na tu jejich sportovní kolekci, ale přišlo mi to celkem bída co se kvality týče:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já od nich mám dvě tílka a jedny legíny a jsem moc spokojená :)..co jsem třeba koukala na sportovní legíny v Bershce tak ty mi přišly míň kvalitní.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top