Photodiary #4 - Mount Urgull


Tyhle fotky mám v počítači nějakou chvilku a tak trošku jsem na ně zapomněla. Ale teď jsem si vzpomněla, že jsem je ještě nepublikovala a rozhodla se, že to musím napravit. 
S kamarádama jsme totiž vyrazili na Mount Urgull, která se nachází v San Sebastian, na které je 12 metrová socha Ježíše. Musím říct, že se z toho stalo moje oblíbené místo, protože je odtud naprosto dokonalý výhled na San Sebastian, je tu krásná příroda a je to prostě takové romantické místo. Vyjít až nahoru je sice trochu fuška, ale stojí to za to. My jsme tam zůstali až do západu slunce, který byl jeden z nejkrásnějších co jsem kdy viděla :).
***
These photos I have in my computer for a little while and kind of forget to post them. But now I remembered and I have to fix it. 
With my friends we went to Mount Urgull, which is located in San Sebastian and there's 12 meters high statue of Jesus. I have to say that it becomes one of my favorite places here. The view from there is really beautiful, there's nice nature and it's romantic place. Go to the top was a little warm up but it totally worth it. We stayed there to sunset which was breathtaking :).


Nakonec bych vám ještě jednou chtěla poděkovat za nominaci na Blogerku roku 2015, protože to pro mě znamená vážně moc a moc si toho vážím. Budu ráda, když si najdete chvilku a budete pro mě budete hlasovat (KLIK) a najdete mě v kategorii Fashion.

Nově jsem i na Twitteru. S Twitterem to pro mě bylo stejné jako s Facebookem. Založila jsem si tam profil, nechápala jak to funguje a tak to asi půl roku nepoužívala. Teď jsem mu ale přišla na chuť a musím říct, že mě to docela chytlo. Tak mě sledujte, jsem tak jako @TheCityFairy.
***
Finally I wan to thank you for nomination for Blogger of the year 2015. It means a lot to me and I really appreciate it. I'll be glad if you vote for me (CLICK) and you can find me in Fashion category.

Now you can find me on Twitter. The situation with Twitter was the same for me as with Facebook. I signed up and then realized that I have no idea how to use it. So I didn't use it for half year until now. And I have to confess than now I really like it. Follow me @TheCityFairy.

Jak se vám líbí fotky? Odkud rádi sledujete západ slunce?
Máte Twitter?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Do you like my photos? What's you favorite place to watch sunset?
Do you have Twitter?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

1 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top