Last Time Halloween Costume Ideas

Halloween je skoro tady a je čas vymyslet si nějaký kostým. Pokud potřebujete kostým na poslední chvíli nebo se vám nechce za to utrácet mám pro vás pár nápadů. Neříkám, že to jsou ty nejoriginálnější nápady na světě, ale myslím si, že to je fajn inspirace :).
***
Halloween is almost here and it's time to choose some costume. If you need costume at last time or you don't want to spend a lot of money for it I have a few ideas. I don't say these are the most original ideas in the world, but I think it's good inspiration :).


Halloween Costumes - Rubber


Zloděj
Snad každá z nás má ve skříni pruhovaný top, ke kterému bych si vzala černé džíny a Conversky. A samozřejmě nesmí chybět kabelka. Podle mě je tenhle typ naprosto perfektní, protože vypadá jako pytel na ukradené věci :). Místo masky si naličte hodně kouřové oči a můžete vyrazit na party.
***
Rubber
Almost every girls has striped top in her closet. So just take it with black jeans and Converse shoes. Of course you need some handbag and I recommend you to take this kind of handbag because it looks like bag for stolen things. Instead of having a mask you can make very dark smokey eyes. And let's go to the party.


Halloween Costumes - Soldier

Voják
Jestli máte ve skříni maskáčové kalhoty nebo legíny tak je hnedka vytáhněte. Stačí k nim přidat černý jednoduchý top a nejlíp khaki košili, kardigan nebo bundičku. Podle mě tahle kombinace vypadá vážně úžasně a když k tomu přidáte nějaké chunky boots bude to perfektní.
***
Soldier
If you have army pants or leggings you should take it. Complete your look with black basic top and khaki sweatshirt, cardigan or jacket. This combination look amazing with some chunky boots.

Halloween Costumes - Harry Potter

Harry Potter
Tohle je další kostým, který vás může zachránit. Stačí k němu bílá košile, na ní šedivý svetr, černá áčková sukně a černé lodičky. Nezapomeňte ani na kravatu, nejlepší by byla v barvě vaší oblíbené koleje. Já bych si samozřejmě vybrala Nebelvír :). A ještě brýle a hůlka. S hůlkou si nedělejte starosti, jestli jí nemáte prostě si vezměte třeba větvičku ze stromu.
Malý tip: Tenhle outfit je v podstatě stejný jako na školačku. Jen si uděláte třeba culíky nebo copánky a klidně si vezměte jiné brýle.
***
Harry Potter
This is another costume which can save you for the last lime. You need white sweatshirt, grey sweater on it, black skater skirt and black heels. Don't forget to have tie, the best is in colors of you favorite college. I chose Gryffindor :). And round glasses and wand. Don't worry about the wand you can pluck a twig from a tree.
Little tip: You can go also as school girl. Just make ponytails or braids and wear another glasses.

Halloween Costumes - Cat

Kočka
Tohle nejspíš bude můj letošní kostým. Protože je outfit celý černý je podle mě dobré použít odlišné materiály, aby to nebyla nuda. Takže bych použila kožené černé kraťasy a k nim jednoduchý černý top. Look podle mě ozvláštní vzorované punčocháče a aby vám nebyla zime klidně přidejte ještě nadkolenky. Boty bych si vzala jednoduché černé nízké kozačky. Samozřejmě nesmí chybět ouška. Jako třešnička na dortu je podle mě tmavá rtěnka.

Doufám, že se vám moje nápady a koláže líbily, a že třeba někoho inspirovaly k tomu co si vzít na sebe na Halloween. Určitě mi dejte vědět jak se vám líbily.

Co bude váš letošní kostým? Půjdete na Halloweenskou party?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Cat
This is probably my costume this year. Because whole outfit is in black is good wear different material so it isn't boring outfit. So I want to wear black leather shorts with basic top, patterned tights. If you are afraid you will be cold take over-knee socks. As shoes I recommend low boots. Of course take some cat's ears. And dark lipsticks makes it more fashionable.

I hope you enjoyed my ideas and liked these collages and maybe I inspired somebody what to were at Halloween party. Please let me know in the comments.

What will be yours costume? Do you go to any Halloween party?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Já na Halloweenskou párty nepůjdu, Halloween slavím maximálně tak, že si dám dýňovou polévku a vydlabeme dýni :D Halloween fakt neřeším, ale tyhle outfity jsou pěkné :)

    U mě na blogu probíhá VELKÁ GIVEAWAY!

    OdpovědětVymazat
  2. žádnou Halloween party neplánuju, vlastně jsem ještě nikdy na žádné nebyla, ale ty "kostýmy" se mi líbí i jako normální outfity, hlavně ten druhej :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Halloween jako svátek se mi nelíbí, protože je to americký zvyk, který sem zatáhly obchody, aby měli na co lákat zákazníky, ale líbí se mi ten první outfit :D
    Zvu tě na můj blog, kde probíhá GIVEAWAY!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. ta já bych brala toho harryho pottera!:) ja letos asi slavit nebudu protože, jsem si vyvrtla v neděli kotník, tak jsem ráda, že vůbec můžu nějakým způsobem chodit
    http://chuckina-fashiondiary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top