Black Clothes, Not Sad Person


 Taky se vám někdy nechce vymýšlet žádné složité kombinace a tak si vezmete černé džíny, černé tričko, bundičku a jdete? Já to občas taky tak mám :). A od té doby co jsem ve Španělsku a nemám tu tolik oblečení jako doma, je to u mě docela časté. Navíc stejně jako v létě byly in celé bílé outfity, na podzim přichází na řadu zase celé černé. Přijde mi, že si spousta lidí myslí, že když jste oblečení jen v černé tak jste smutný, melancholický nebo v depresi. Což přitom vůbec není pravda.
Outfit jsem ozvláštnila puntíkatým páskem, šedým kardiganem a mojí oblíbenou bílou průhlednou kabelkou. Fotily jsme s mamkou už hodně k večeru, takže jsou fotky bohužel trochu tmavší, ale snad vám to nebude vadit:).
***
Sometimes I don't want to think about what to wear and just put on black jeans, black T-shirt, jacket and go out. Do you do the some time to time? Since I've been in Spain ,and I don't have here so much clothes as I have home, I do this even more often. But I think that in summer were really fashionable all white outfits now it's getting back to all black ones. A lot of people think that when you wear black clothes you're sad, melancholic or in depression. But it isn't true.
I completed my outfit with polka dots bealt, grey cardigan and my favourite white transparent handbag. I shouted these photos with my mum almost in evening so I'm sorry that's dark a little. Hope you don't mind :).

Leather Jacket: Pimkie, Black Jeans: C&A, T-shirt: Calvin Klein, Cardigan: H&M, Handbag: F&F, Shoes: CCC

Jak se vám líbí outfit? Nosíte celé černé outfity?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Do you like my outfit? Do you wear all black outfits?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Bože Kájo,jsi fakt nádherná... Možná Ti to píšu všude, ale ty oči !!! P.S: vůbec jsem si nestihla všimnout outfitu, ne srandička ,sluší ti to, a do tohohle počasí ideální , i když ve Španělsku bude určitě líp než tady :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš ty jsi zlatá!!! :-* Udělala jsi mi vážně radost :).. Doufám, že v podobných outfitech budu moct chodit až do prosince :D haha

      Vymazat
  2. Ach to prostředí! :-) Úžasný

    OdpovědětVymazat
  3. Všimla jsem si toho krásného laku v červeném odstínu! Vypadá luxusně!
    Zvu tě na můj blog, kde právě probíhá soutěž!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :).. Kdyby sis ho chtěla pořídit tak je to Essie v odstínu Bordeaux

      Vymazat
  4. Kdybych měla psát co všechno se mi na tom líbí, asi by to byl sloh! Rtěnka, rozdílná délka svetru a bundičky, krásné vlasy v kontrastu s tou černou atd atd... Super outfit!

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top