My Year 2016


Ke konci roku si vždycky udělám ráda takové shrnutí toho, co jsem v uplynulém roce dělala, co jsem dokázala, kde jsem byla atd. Vždycky mi totiž ten rok strašně rychle uteče a je fajn se na chvíli zastavit a nad tím uplynulým rokem se zamyslet.

A k článku jsem přidala moje nejoblíbenější fotky, které jsem přidala na Instagram v roce 2016. Za každý měsíc jedna. Kdybych totiž měla vybrat všechny oblíbené, bylo by tu těch fotek vážně hoooodně :)
Sledujte mě na Instagramu! Jsem tam jako caroline_daisy7


Leden
Začátek roku pro mě byl spíš takové rozkoukávání po svátcích a musela jsem se ještě vracet do Španělska kvůli zkouškám. Takže pro mě byl leden taky zakončením mého španělského dobrodružství. Fotka je ze snídaně, na které jsem byla s kamarádkou z Erasmu, s Evčou, v TheFarm. Vždycky když tuhle fotku vidím, tak si vzpomenu, jak to bylo super ráno/dopoledne :)


Únor
V únoru pro mě bylo hlavní událostí, že jsme s přítelem oslavili 3. výročí. A abychom to oslavili pořádně, udělali jsme si výlet do Karlových Varů. Bylo to strašně super a úplně jsem si to tam zamilovala. Doufám, že se tam podívám i v létě.


Březen
Březen pro mě letos znamenal dvě věci. Jednak mám 6. března narozeniny a jako správnej oslavenec jsem se jich nemohla dočkat, hihi. A pak taky byl Mercedes-Benz Prague Fashion Week, kterého jsem se účastnila s kamarádkou Wendy.


Duben
V dubnu jsem se hlavně balila, protože jsme se 1.května stěhovali. A taky jsem se už nemohla dočkat léta, až bude teplo, sluníčko a všude zeleno. Proto jsem taky vybrala fotku plnou barevných kytiček.


Květen
Máj, lásky čas. Tenhle měsíc pro mě byl letos důležitý, protože jsme se přestěhovali a s přítelem začali bydlet spolu. A hlavně jsme letěli do Amsterdamu! To byl naprosto boží výlet a určitě se tam ještě vrátíme.


Červen
V červnu jsem se už podruhé zůčastnila The Color Runu a hrozně se těším, že na něj půjdu i v roce 2017, protože je to nejlepší zkušenost. No a taky jsem psala a odevzdala bakalářku, nad kterou jsem strávila snad stovky hodin.


Červenec
Teplo, moře a party - to byl náš zájezd do Chorvatska na Zrće. To byl fakt nezapomenutelný zážitek a vždycky, když se s klukama sejdeme, tak se smějeme všem historkám z téhle dovči. A že máme co vyprávět. A taky jsme s Martinem byli na Francouzských trzích, jako každý rok.


Srpen
V srpnu jsem si užívala poslední dny volna před učením na státnice. Takže jsem chodila hodně cvičit, užívala si léto a taky jsme jeli na Mácháč festival. A hlavně, pořídili jsme si zakrslého králíčka Lokiho!


Září
Tenhle měsíc pro mě byl velkou zkouškou. Protože jsem právě tu velkou zkoušku potřebovala složit. Takže jsem seděla doma na zadku a učila se na státnice. Naštěstí jsem je úspěšně složila a hned pár dní po tom letěla s mamkou na dovču do Itálie. Jo a málem bych zapomněla, že jsem zase byla na MBPFW.


Říjen
V říjnu jsem nastoupila na magisterské studium. Užila jsem si promoci, na kterou přišla celá rodina, dál jsem byla na festivalu Signal a taky jsem pracovala na otravných prezentacích do školy s kámoškou Šarlotou.


Listopad
Na Martinův svátek, 11. listopadu, jsme jeli do Kutné Hory na víkend s jeho kolegama z práce. Dali jsme si svatomartinskou husu, prošli si město a pro mě skvělá první návštěva tohohle města. Ke konci měsíce jsem byla ještě na lékařském kongresu, kde každý rok pomáhám s organizací.


Prosinec
Vánoce, Vánoce, Vánoceee. Jakmile začne prosinec, tak jediné na co myslím a o čem mluvíc jsou Vánoce, dárky, vánoční trhy a jak moc se těším. Kdo to tak taky má? Navíc letošní pro mě byly vyjímečné tím, že jsme je s přítelem slavili poprvé v našem bytě. I když na Štědrý den jsme byli s celou rodinou.

                                                                                                                                                                          

A co přijde v roce 2017?
No, težko říct. Nemám totiž úplně nic extra naplánovaného. Ale upřímně se na to, co nový rok přinese těším, a jsem na to zvědavá.

Jaké jsou vaše plány na rok 2017?


CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Jedna z věcí, kterou na konci každýho roku zbožňuju, je čas, kdy začnou blogeři psát o tom, co za ten rok zažili. Strašně mě baví číst zážitky ostatních a jejich případné splněné cíle.
    A přeju ti, aby ten rok 2017 byl ještě mnohem lepší než 2016!!

    http://jtulinger.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tyhle články taky ráda a beru to jako inspiraci pro další rok :)
      Moc děkuju a tobě taky přeju hodně štěstí do roku 2017!

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top