Dresden Edition | Müller, Depot, H&M New In


V minulém New In článku jsem vám ukázala všechny věci, které jsem si koupila v Primarku v Drážďanech. A teď přišel čas vám ukázat zbytek mých nákupů, jak jsem slíbila. Podle názvu tohohle článku už víte, že jde o nákupy z Mülleru, obchodu s dekoracemi Depotu a taky H&M.
Doufám, že se vám článek bude líbit :)


Müller je drogerie, parfumerie, najdete tam dekorace, zdravé dobroty značky Alnatura, sladkosti a nevím co všechno ještě. Já si tam vždycky ulovím něco od značek, které u nás nejsou. Nebo aspoň produkty, které u nás nejsou k dostání, jako třeba slavný korektor od Maybelline s houbičkou. 
Jako první tu mám věci od značky Manhattan, kterou bych v Čechách fakt uvítala, protože je skvělá. Laky na nehty od nich už nějaké mám a jsem s nima tak spokojená, že jsem si koupila další dvě barvy. Zaujala mě červená a šedomodrá. Červený jsem už vyzkoušela a vypadá moc hezky a na Vánoce to je ideální barvička.
Od téhle značky jsem si vzala ještě korektor, protože ho měli ve slevě za necelé 2 eura. No jo, já a slevy, co na to říct. Zatím jsem korektor vyzkoušela jen párkrát, ale jsem s ním spokojená. Je lehounký, dobře kryje a neleze do vrásek. 


V Müllerovi mají dobrou řadu pro problematickou pleť. Z ní jsem si pořídila mastičku na pupínky. Vždycky si jí dám na noc jen na určitá místa, takže vypadám jako dalmatín a přítel se mi směje co to zase mám na obličeji (na černou slupovací masku si už zvyknul). Přijde mi, že celkem pomáhá, ale ještě jí chvíli musím testovat než jí začnu všem doporučovat.


Dál jsem si tam koupila dvoufázovou a zelenou micelárku od Garnier. Tou dvoufázovou se odličuju večer a je naprosto nejlepší. Krásně odlíčí make-up a nemusím si dřít obličej abych ho dostala dolu. Zelenou používám ráno na očištění pleti před líčením. Nejsem si jistá, ale myslím, že ta zelená u nás není k dostání tak jestli půjdete do Müllera podívejte se na ní.
Od Garnier jsem si vzala na zkoušku ještě látkovou hydratační masku. Vím, že je i u nás, ale zrovna jí měli ve slevě (no jo...) tak jsem se jí rozhodla vyzkoušet. Už jsem jí otestovala a je fajn. Pěkně drží na obličeji, hezky hydratuje a pěkně voní. Obal jsem hned vyhodila, tak jí bohužel nemám na fotce.


Laky na vlasy, kapesníčky a sprcháče z Müllera asi není potřeba nějak rozvádět, protože na tom není asi nic extra co popisovat. I když to tělový mlíko v pěně je fakt zajímavý. Hezky voní, aplikace v pěně mě baví, dobře hydratuje a krásně voní po kokosu a čokoládě.


Moje další kroky z Müllera vedly do Depotu, obchodu s dekoracemi a bytovými doplňky. Když jsem v Drážďanech tak je to moje must-go, protože tam maj hrozně boží věci! I když tam třeba nic nekoupím tak se tam hrozně ráda jdu jenom podívat, protože je to pastva pro oči. A to platí dvojnásobně teď před Vánocema, protože to tam je jak ve vánoční pohádce! Tentokrát jsem si odnesla adventní svícen, který naprosto zbožňuju. Co na něj říkáte?


A poslední nákup jsem udělala v H&M, kde jsem si koupila tuhle boží sukni. Nějakou dlouhou černou sukni jsem chtěla, protože se mi začlo hrozně líbit, když jí holky nosí klidně i v zime s kozačkama. A myslím, že se z ní stane jeden z mých hodně oblíbených kousků ve skříni.
                                                                                                                                                                      

Před odjezdem do Prahy jsme s mamkou byly ještě v Kauflandu, ale stejně jsem všechno jídlo už snědla a tak bych vám neměla co ukazovat, haha :)
Těším se na vás u příštího článku.

Pojedete na vánoční nákupy do Drážďan?


CONVERSATION

2 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top