Photodiary #20 | Kutná Hora


V listopadu jsem s přítelem a jeho kamarády z práce jela na víkend do Kutné Hory. Bylo zrovna Martina, tak jsme chtěli oslavit přítelův svátek, popít, projít si město a prostě si to pěkně užít. Já jsem v Kutné Hoře nikdy nebyla, protože když jsme tam jeli se školou, tak mi trhali mandle. Takže jsem se tam těšila a byla jsem na náš výlet zvědavá.


Do Kutné Hory jsme přijeli v pátek a potom, co jsme se ubytovali, jsme vyrazili na večeři. Řeknu vám, že jsem se té svatomartinské husy nemohla dočkat, protože jsem měla fakt hlad, a protože je husa většinou fakt výborná. A ani ta v restauraci Barbora mě nezklamala. Mňam! Pak jsme si dali jako dezert kaštanový cheesecake a odvalili se zpět do našeho dočasného domova.


V sobotu jsme se šli podívat po městě a hlavně do Chrámu sv. Barbory. Ten se mi strašně moc líbil a určitě doporučuju se jít podívat i dovnitř, když už tam budete. Je to vážně obří stavba a někdy prostě nechápu jak dělají ty krásné zdobené klenby a vitrážová okna.


V neděli jsme se před odjezdem podívali ještě do Kostnice. Hodně lidí mi říkalo, že se za to nevyplatí dávat vstupné, protože to za to nestojí. Ale já jsem ráda, že jsme tam šli, protože i když to tam je malé, je zvláštní vidět všechny ty kosti různě naaranžované. A to i třeba jako lustr nebo erb.

                                                                                                                                                                      

Doufám,  že se vám fotky líbily a jestli přemýšlíte, kam vyrazit na výlet, tak Kutnou Horu můžu jen doporučit.

Byli jste v Kutné Hoře?


CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top