6 Things You Should Think About Before You Pick Your Outfit


Určitě to taky znáte. Stojíte před skříní a přemýšlíte kam dneska vyrazíte, jaký je venku počasí a na jaký outfit máte náladu. Sukně nebo džíny? Tričko nebo košile? Mám si vzít svetr přes hlavu nebo kardigan? Bude mi stačit menší kabelka nebo si mám vzít radši velkou shopper bag? Nebo baťůžek?  Nakonec si teda něco na sebe vyberete a jdete. 
Ani nespočítám kolikrát se mi stalo, že jsem si vybrala nějaký outfit a nakonec jsem se v tom oblečení vůbec necítila a nemohla se dočkat až budu doma. Když se totiž v oblečení necítím sama sebou často to ovlivní celý můj den. 
Tak nějak jsem se naučila podle čeho se rozhodnout, abych se hlavně cítila dobře, no a teď jsem to sepsala , protože to třeba někomu pomůže v tomhle každodenním rozhodování.


1. Přemýšlejte kam ten den jdete a co budete dělat. 
Když vás čeká celý den ve škole vemte si spíš něco pohodlného. Když jdete na brigádu nebo na pracovní schůzku oblečte si třeba tu košili.

2. Podívejte se jak je venku.
Já se koukám na počasí každé ráno, protože někdy to vypadá, že je venku pěkně, ale je tam strašná zima.

3. Na jaký outfit máte náladu?
Někdy chci být nenápadná a vzít si all black outfit. Jindy mám holčičí náladu a navlním si vlasy a vezmu sukni. A někdy nemusím jít ven a tak zůstanu celý den v pyžamu, protože proč ne. Hihi :)

4. Budete se v tom cítit vážně dobře?
Když se obléknete máte takový ten pocit "jo to je ono". Když ne tak zkuste zapřemýšlet, jestli si radši nechcete vzít něco jiného. Někdy si nějaký outfit vymyslím v hlavně, ale pak mi to prostě úplně nesedí a vezmu si to spíš jen z trucu, protože to má být přece ten boží outfit, se kterým jsem už počítala.

5. Něco na doplnění...
Už jste si nějaký outfit vybrali, ale pořád to není ono? Tak k tomu zkuste přidat nějaký doplněk, který ho vylepší. Co třeba čepice, klobouk, vesta nebo výrazná rtěnka? Dobře zvolený doplněk podle mě dokáže outfit vážně pozvednout.

6. Mějte záchranou uniformu.
Je fajn mít určitý outfit, který vás zachrání, když fakt nevíte co si vzít a ani třeba na co máte zrovna náladu. Pro mě to je v zimě košile, pletený svetr, černé skinny džíny, kozačky a větší kabelka. 


Podle čeho se rozhodujete vy co si vezmete za outfit?


CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top