The Magic of Boyfriend Jeans


Podle mě jsou boyfriend džíny jedním z těch kousků ve vašem šatníku, který dokáže outfit udělat daleko zajímavější (dalším takových kouskem je třeba klobouk). Když si vezmu ten outfit, co vidíte na fotkách, tak kdybych měla místo boyfriend džín například černé skinny, tolik by mě nebavil. Přijde mi, že boyfriendy tomu dodávají takové to "něco".

Boyfriend džíny se hodí skoro ke všemu, jsou hrozně pohodlné a vypadají dobře. Samozřejmě tu platí pravidlo, že když máte volnější kalhoty měli byste mít upnutý vršek, aby vám outfit zbytečně nepřidával kila. Vytvoříte elegantní, sportovní, casual nebo holčičí look a podle mě by vám rozhodně tyhle džíny neměly ve skříni chybět! 

kabát: Mango, šála: Bershka, boyfriend džíny: House, slip-ony: H&M, kabelka: Tommy Hilfiger

Vždycky jsem záviděla ostatním, že mají super boyfriend džíny a jak to vypadá cool. A teď jsem vážně ráda, že jsem jedny sehnala a rozhodně to nejsou moje poslední. Byly mým parťákem v létě na výletech, ideální do letadla a nebo když jsem se spálila od sluníčka a nechtěla si brát něco upnutého.  Jediné co mě na nich štve je to, že jsou roztrhané, takže je mi v nich už trochu zima.

Co vy, nosíte boyfriend džíny?

CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Skvělej look! Ta šála a džíny jsou naprosto boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Boyfriendky s dírama, slip ony..och bože! Moje nejoblíbenější kousky z šatníku! O to víc mě tíží, že teď se už nic z toho nosit nedá, a tak je člověk odkázán na kozačky, kabáty a dvacet vrstev :(
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top