The Magic of Boyfriend Jeans Vol. 2


O tom jak ráda nosím boyfriend džíny a jak dokážou vylepšit outfit jsem už psala v tomhle outfitu. Když jsem si procházela fotky v počítači, tak jsem narazila na outfit, který jsem měla na sobě, když jsem byla v Itálii. No a rozhodla jsem se, že vám ho musím taky ukázat. Jednak to je vlastně další ukázka jak boyfriendy nosit a navíc to krásné pozadí za mnou :)) Vždycky mě baví fotit daleko víc, když jsem na nějakém krásném místě jako tohle.

Tenhle outfit je víc sportovní než ten minulý, ale věřte mi, že byl tak strašně pohodlný a na výlet vážně super. A když se na ty fotky koukám, tak se nemůžu dočkat až bude aspoň jaro a hlavně, teplejší počasí. Chybí mi vzít si na sebe jen kalhoty a tričko a moct jít ven, bez navlíkání do svetrů a kabátů.

tričko: Asos, boyfriend džíny: House, batoh: Zara, tenisky: Nike, brýle: Lindex

Nosíte boyfriend džíny?


CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Super outfit!:) Niet nad pohodlnosť:) Kde to presne si?

    Saja Frey blog
    Pozývam ťa na: Súťaž o diár Dary Rolins

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :) S mamkou jsme to fotily v Itálii v Tropee.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top