Photodiary #19 | Last Days in Italy


Jak se ochadilo a zhoršilo počasí, tak jsem úplně zapomněla, že jsem nepřidala na blog poslední várku fotek z Itálie. A to by byla škoda, protože proč si nepřipomenout super dny u moře, když je venku hnusně. Pokud jste viděli první a druhý Photodiary tak už víte, že jsem s mamkou byla na dovče v Itálii v oblasti Kalábrie. Zajely jsme se podívat do malého městečka Tropea a taky jsme si udělaly výlet na aktivní sopku Stromboli. A dnešní fotky jsou z posledních dní našeho užívání a doufám, že se vám budou líbit.


Válení na pláži a čtení knížky jsme si užily víc než dost a byl to vážně zasloužený relax. Na pláži byl super bar, kam jsme si vždycky zašly na Aperol Spritz a něco dobrýho k obědu. Na fotce jsou zrovna naprosto boží špagety s pestem. Mňam! To se pak spalo na lehátku :)


Před odjezdem jsme si ještě stihly udělat rychlý výlet do Tropei, kde jsme dokoupily poslední suvenýry a pokochaly se výhledem z vyhlídek.


Bohužel nakonec nám nezbylo nic jinýho než se s Itálií rozloučit a nasednout do letadla zpátky do Prahy. Dovča byla vážně super a už se nemůžu dočkat kam vyrazím příště.

Kam se chystáte na dovču nebo na výlet vy?

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Hned mě chytla letní nálada a je mi tepleji. Bohužel za chvilku musím vkročit do té zimy, co je venku, ale tohle mi zlepšilo náladu. Díky. :) Jinak moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top