Blogerka roku


Letos jsem Blogerku roku moc neřešila a šlo to tak trochu mimo mě. Asi je to tím, že loni jsem byla touhle dobou na Erasmu, neměla čas to tolik sledovat a tak mě celé to obrovské nadšení ohledně  soutěže lehce opustilo.

Přiznám se, že jsem se ani nechtěla dívat, jestli jsem nominovaná, protože jsem věděla, že když nebudu, bude mě to mrzet. Protože přeci jenom (jako snad každá nominovaná blogerka) do blogu vkládám kousek sebe a hodiny a hodiny práce. Takže už jen nominace je pro mě výhra, protože to znamená, že si někdo na můj blog vzpomněl. A nejdřív jsem ani nevěřila tomu, že je můj blog vážně nominovaný, protože jsem na Blogerku ani nikde neupozorňovala.
Takže hrozně moc moc moooc děkuju těm, kteří mě nominovali a těm, kteří si najdou chviličku a budou pro mě hlasovat. Vážím si toho! 
Pokud tedy budete chtít můžete pro mě hlasovat TADY.


Tenhle rok se objevilo celkem dost článků na téma "Co si myslím o Blogerce roku". A tak já taky přispěju svojí troškou do mlýna.
Blogerka roku začala jako anketa, kdy hlasovali čtenáři pro svoje nejoblíbenější blogy. Vyhlášení se konalo v sále v hotelu Boscolo a nebylo to nic zas tak velkého. A jsem vážně nadšená z toho, jak se soutěž posunula! Podle mě je důležité, že tu blogerská soutěž je, protože to je jedna ze známek, že se posouvá i blogování a je to něco co si vydobilo svou pozici na českém mediálním scéně. To, že někteří Blogerku roku hateujou je asi normální a je to tak prostě u každé soutěže. Tím spíš to platí pro anketu, která je založená na oblíbenosti. Ale já osobně mám na Blogerku vážně pozitivní názor a jsem ráda, že jí tu každý rok máme :).

Jaký je váš názor na Blogerku roku? Pro koho budete hlasovat? 


CONVERSATION

1 komentářů:

  1. Já v prvním kole vždycky hlasuju pro méně známé blogy. Respektive ne pro mainstream, abych zvýšila šanci míň viditelným blogerkám, dostat se do TOP 10 :) No a pak u TOP 10 musím hodně přemýšlet, komu hlas poslat, haha :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top