Dresden Edition | Primark New In


Jestli sledujete moje Insta Stories (jestli ne tak si mě koukejte přidat ostudy :)), kde jsem jako caroline_daisy7, viděli jste, že jsem byla o minulém víkendu s mamkou v Drážďanech na nákupech. No nebudu vám lhát, peníze lítaly jako blázen a teď budu jíst asi jen suchý knäkerbroty. Ale stálo to za to a "trocha" toho materiálního štěstí neuškodí.

S mamkou do Drážďan jezdíme aspoň 2x do roka a já mám tyhle naše výlety strašně ráda. Je to takovej náš mother-daughter time, kterej si užívám ještě víc, když už nebydlím u mamky. Kromě nákupů totiž většinou zažijeme kopec srandy, díky opožděné navigaci se ztratíme a během výletu nachodíme aspoň devět kilometrů. A to myslím vážně, protože díky aplikaci zdraví v iPhonu se na to, kolik jsem přes den nachodila, můžu podívat.
Protože vám chci ukázat všechny svoje zajímavé nákupy (kapesníčky, aviváže a toaleťák asi nemá cenu ukazovat) rozhodla jsem se, že je rozdělím na dvě části. První jsou moje nákupy z Primarku a v druhém článku budou věci z Depotu, Müllera, H&M atd.

Tak jdem na to :)


V Primarku jsem si chtěla pořídit nějaké pěkné pyžamo, ale ty jejich obyč kraťásky s tílkem se mi moc nelíbily. Když jsem viděla to puntíkaté, tak to byla láska na první pohled. Už jsem po něm pokukovala vloni a říkala si, jak by bylo super se v něm moct válet o vánočních svátcích u pohádek s hrnkem čaje nebo kakaa. Tak jsem ráda, že jsem si to letos splnila a už mi zbývá koupit jen to kakao.
To druhé pýžo jsem si dala do košíku s tím, že uvidím, a když jsem si ho vyzkoušela, začalo se mi strašně líbit. Obě pyžama jsou saténová a vážně hrozně pohodlná, takže jestli o podobném přemýšlíte, určitě doporučuju.


Saténový bomber jsem si chtěla pořídit už v létě, ale většinou mi přišly zbytečně drahé. Když jsem pak viděla tyhle dva krasavce ve slevě každý za 9 euro (ano, vážně!) nemohla jsem je tam nechat. Sice ten narůžovělý je velikost asi 48, ale to nevadí. Ohrnu rukávy a mám ho jako oversized.  Černý bomber s kytičkami bude vypadat dobře klidně i na party.


Na tohle šedivé tričko mi ostatní říkají buďto, že je super nebo hrůza. Nic mezitím. Mně se strašně líbí a přijde mi roztomilý. Navíc bylo ve slevě za 3 eura. Ale je to jedna z těch věcí, u kterých mi přítel řekne: "Nenos to, když budeš se mnou." Ale stejně si ho budu nosit jak chci já, hihi. Co na něj říkáte vy?


K šedivému svetru nemám úplně co říct. Prostě jsem chtěla nějaký svetr a tenhle se mi líbil nějvíc. Zkoušela jsem si jich asi pět, ale buďto mi neseděly nebo se mi nelíbil materiál. S tímhle jsem vážně spokojená a i ten materiál mi přijde dobrý, tak snad mi chvíli vydrží.
Džíny už jsem nějaké potřebovala, protože teď v zimě nosím většinou jen černé skinny a ty mám jen dvoje. Ale jedny mají díry na kolenou, takže mi v nich za chvíli bude zima a nemůžu je nosit do práce. U těhle se mi hlavně líbí, že jsou černé, ale ne úplně a mají takový lehký "plísňový" vzor.


Vůbec nechápu, co se mi stalo za zatmění mysli, ale tyhle šaty mě hned dostaly. Samet nemám ráda, ale na těhle šatech se mi fakt líbí a podle mě jsou díky tomu hezčí a zajímavější než basic šaty z obyč materiálu. Už se hrozně těším až si je někam vezmu a až je nafotím v nějakém outfitu. Jsem hlavně ráda, že mám další univerzální kousek, ke kterému se hodí tenisky, kozačky, ale klidně i lodičky na nějakou akci.


V Primarku vždycky ulovím nějaký řetízek nebo naušnice. Většinou tam tomu prostě nejde odolat. Momentálně miluju rose gold špěrky a nosím je každý den, takže jsem si chtěla pořídit nějaký minimalistický řetízek a tenhle mi přijde vážně super. A stál jen 2 eura.
Naušnice jsou taky rose gold (jak jinak) a koupila jsem si je hlavně kvůli tomu, že byly taky jen za 2 eura. Podle mě budou super na nějakou party nebo třeba k vyčesaným vlasům.


Černé silonky z Primarku jsou prostě klasika a já je miluju. Už si je v drogerii vůbec nekupuju a radši si je koupím vždycky v Primarku. Vzala jsem si 80 denní, protože už je přece jenom zima a tyhle jsou tlustší. Jinak mám doma i 60 a 100 denní.
Ponožky jsou další must-have z Primarku a já jsem si tentokrát koupila vánoční s tučňáky a přijdou mi hrozně rozkošný. Ponožek tam měli fakt velkej výběr a já jsem si vzala vysoké, protože si je beru do vysokých kozaček.
Nakonec ještě vínová čepice a to je z oblečení a doplňků všechno.
                                                                                                                                                                             

A teď je řada na home.

Od té doby co jsem se přestěhovala řeším logicky věci do domácnosti daleko víc než předtím. Takže jsem se na vánoční věci v Primark Home vážně těšila, ale musím říct, že mě jejich výběr trochu zklamal. Čekala jsem to o něco lepší. Vůbec tam třeba neměli nějaké dárkové sady, světýlka a tak. Ale možná jsme tam byli ještě brzo a nebo to bylo vybrané no. Ale samozřejmě jsem tam i tak nějaká eura nechala :)


Balících papírů tam měli docela dobrý výběr a měli i různé balící sady. Nejvíc se mi líbil tenhle červený balící papír s bílými obrázky, má 12m a stál asi 1, 50 euro. No neberte to.
A hezké kartičky na dárky jsou jen taková drobnost, ale myslím si, že to pak na tom dárku vypadá dobře a je to pěkný detail.


Jak už jsem psala, tak mě jejich nabídka trochu zklamala. Čekala jsem, že se budu rozplývat nad každou vánoční blbinkou, ale nakonec to tak nebylo. Ale i tak jsem si něco vánočního pořídila. První jsou tyhle zlaté "řetězy" s hvězdičkama. Ještě nevím, jestli je dám na stromeček nebo jen někam jako dekoraci, ale vzala jsem je protože za tu cenu (1, 50 euro) je tady nekoupím.
Další je sada 4 vánočních ozdob. Každá je jiná a strašně se mi líbí. Už je vidím viset na stromečku, haha :)
A poslední je hvězda na špičku stromečku. Nejdřív jsem ani nemyslela, že budeme mít přímo hvězdu, ale tahle bronzová se mi hrozně líbila. Já ty rose gold a copper věci do domácnosti miluju.


V Primarku vždycky nakoupím svíčky, protože jsou za dobrou cenu, jsou v pěkném obalu a hlavně krásně voní. Některé budou jako dárky a některé si nechám. Už se těším až si zapálím tu v bronzovém obalu, protože má strašně příjenou podzimní vůni.
                                                                                                                                                                               

To je teda všechno z Primarku. Doufám, že se vám věci líbí a jestli tam taky máte v plánu jet doufám, že jsem vám třeba trochu pomohla představit si co v Drážďanech mají.

Plánujete výlet do Drážďan na nákupy? Nebo vyrazíte někam na vánoční trhy?


CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Hezké nákupy. Svíčky z Primarku mám také moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
  2. No máš teda parádní úlovky! Ten bomber je neuvěřitelý!! :) Já sama Primark moc nemusím, hrozně mi vadí, jak je vše naházeno na sobě a člověk se musí jen přehrabovat! Na druhou stranu vím, že se tam dají najít pěkné kousky za velmi příznivé ceny! :) A do Drážďan se v prosinci taky chystám, takže určitě nakouknu! :)
    Kdyby sis chtěla udělat Ty nebo Tvoji čtenáři radost, u mě na blogu je giveaway o krásné náramky Deltimo! :)

    Giveaway - náramky Deltimo

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top