My School Essentials


Tak i mně začala škola. Přiznám se, že jsem se na nástup na magisterské studium celkem těšila a brala to jako nový krok v životě. Ale už po prvním týdnu jsem si to rozmyslela, protože představa ústních zkoušek (nesnáším je!!!), prezentací (nesnáším je!!!), četby a esejí, které budeme muset splnit, se mi fakt nelíbí. Ale co se dá dělat. Chci bejt holka studovaná, tak tohle musim zvládnout :)
No a tak jsem se rozhodla, že vám ukážu svoje školní nezbytnosti, které si beru vždycky s sebou.


Notebook, telefon, nabíječky
Dřív jsem do školy nosila jen iPad, ale na tom přeci jenom neudělám tolik práce, když potřebuju a celkově se mi prostě daleko líp pracuje na notebooku. Takže to je rozhodně moje essential #1. Další je samozřejmě telefon, protože bez toho nedám ani ránu (a kdybych ho s sebou neměla nemohla bych si stěžovat na školu na Insta Stories, že jo :)). Nabíječky jsou must-have, k tomu asi není co dodat. Ty s sebout taháme snad všichni.


Moje taštička "záchrany"
Nevím jak jinak bych to pojmenovala, ale prostě je to průhledná kosmetická taštička, ve které mám všechny nezbytnosti, které bych mohla potřebovat, a které většinou nikdo nemá. Mám tam kapesníčky, gumičku na vlasy, balzám na rty, krém na ruce, hřeben, antibakteriální gel a náplasti. Určitě vám doporučuju nějakou podobnou taštičku v kabelce mít, protože je to vážně praktické. Jednak se mi ty věci pak neválí v kabelce a navíc taštičku jen přendám do kabelky a nemusím přendavat spoustu věcí.


Pěknej sešit a diář
Poznámky si sice píšu do notebooku, ale vždycky si s sebou beru sešit, kdybych si potřebovala poznamenat něco na papír. A když je ten sešit navíc pěknej a roztomilej, tak je to úplně nejlepší (kdo je taky úchyl na papírnictví?). A diář to je moje pravá ruka skoro pořád a poznamenávám si tam úplně všechno. Zajímal by vás článek o tom, jak si vedu diář a nějaké tipy na plánování a rozvržení času?

 A pak samozřejmě flaška s vodou, nějaká zdravá sváča atd., ale to mi přijde zbytečný popisovat, protože to by měla být pro všechny samozřejmost :)

Jaké jsou vaše school essentials?


CONVERSATION

2 komentářů:

  1. No super. Musím sa priznať že ja mám toho v škole oveľa oveľa viac aj čo sa týka kozmetiky (ale ja mam minipriodukty a nlminibapenia) ale aj čo sa týka tých potrieb do školy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky do školy nosím třeba kosmetickou taštičku, ale to my nepřišlo vyloženě jako "školní nezbytnost", protože jí nosím všude a ne jenom do školy :)). Na vysoké škole naštěstí tolik psacích potřeb nepotřebuju, takže mi stačí propiska a zvýrazňovače :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top