I Did It!


Jak možná víte z mých sociálních sítí, zhruba před dvěma týdny jsem měla promoci a musím říct, že mi pořád nedochází, že jsem vážně udělala bakaláře. Je to sice velký krok v životě, ale vlastně se nic zas tak nezměnilo. A víte co je na tom ten nejlepší pocit? Rozhodně to, že si můžu říct - DOKÁZALA JSEM TO! Splnila jsem si jeden ze svých life goals. Když si vzpomenu na to jak jsem psala bakalářku kolikrát dlouho do noci, jak jsem skoro nikam nechodila a jak jsem při učení na státnice jen seděla doma na zadku zahrabaná v papírech, jsem vážně ráda, že to úsilí za to stálo.

Určitě mě brzy čeká zase nějaká životní výzva, do které rozhodně půjdu, protože říct si potom, že jsem to dokázala, je vážně super. Přirovnala bych to k tomu, když se vám nechce jít cvičit, ale nakonec se k tomu dokopete, dáte do toho všechno a pak jste sice úplně vyčerpaný, ale máte úsměv na tváři. Ať jsou to velké životní kroky nebo jen ty menší krůčky, je podle mě důležité na to nekašlat, ale zkusit do toho jít jak jen můžete.


Jestli vás taky čeká nějaká (i třeba životní) zkouška, budu vám moc moc držet palce, aby to dopadlo dobře. A jak si často říkám sama pro sebe - hlavní je se z toho nepos*** :))

Vaše Bc.

CONVERSATION

1 komentářů:

  1. Gratuluji Karolínko, tento rok to čeká mě, a už teď si říkám, že je na vše pozdě :D Jsi šikulka a věřím, že stejně tak zvládneš i magistru ;) :P

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top