Photodiary #17 | Zambrone/Tropea, Italy


Dlouho tu nebyl žádný Photodiary a je určitě na čase to změnit, co myslíte? A to rozhodně platí, když mám asi milion fotek z dovči v Itálii, kde jsem byla s mamkou po státnicích. Byla to prostě taková dámská jízda plná odpočinku, koupání v moři, výletů a dobrýho jídla. Vybraly jsme si oblast Kalábrie, která je na jihu Itálie, protože jsme chtěly letět až v druhé polovině září, takže jsme hledaly místo, kde ještě bude teplo. Sice jsme neměly vždycky hezké počasí a i nám tam pršelo, ale i přesto to byla super dovča. Konkrétně jsme jely do Zambrone, což je malé městečko, kde nic moc není, akorát pár místních obchodů a hotely. Je kousek od Tropei, větší město asi 7 minut vlakem, kam jsme si taky udělaly výlet.

Doufám, že se vám budou fotky líbit :)
Takový výhled z letadla jsem sem prostě musela dát.
Z letadla jsme měly dokonce výhled i na aktivní sopku Stromboli. Na tu jsme si i udělaly výlet, takže se těšte na další Photodiary ;)

S mamkou jsme si udělaly tetovačky. To peříčko mám (ne)opálený doteď. 

Hned asi druhý den jsme se s mamkou jely podívat do Tropei a hrozně jsme si to tam užily. Hlavně jídlo a ty výhledy.


Brasilena je jejich limonáda a asi nejlíp se to dá popsat jako "kávová cola". Je v tom prý hodně kofeinu a delegátka nám říkala, že si to dala odpoledne a pak nemohla v noci usnout. Já teda nevím jo, my jsme si to s mamkou daly taky odpoledne a já jsem usínala už ve vlaku cestou zpátky :)


Kromě té limči jsme musely ochutnat i další místní speciality. Jednou z nich je Tartufo, což je zmrzlinová koule s tekutou čokoládou uvnitř. Já měla to pistáciové a bylo to vážně super. Mňam!


Dalším jídlem typickým pro tuhle oblast je plněná smažená koule, tzv. "Arančíno" (bohužel už nevim jak se to píše :)). Vůbec to nebylo špatný.  Ta nahoře byla plněná červenou cibulí a sýrem a ta dole mletým masem, salsou a hráškem. 


A poslední fotka... Pro oblast Kalábrie je typické pěstování červené cibule a papriček a všude toho bylo vážně plno. Papričky jsem i dovezla příteli jako jeden z dárečků. Ale když jsem mu je dávala, zjistila jsem, že mi úplně zplesnivěly. Docela fail no :)

Doufám, že vás fotky aspoň na chvilku přenesli do Zambrone a Tropei. Rozhodně mi ještě dost fotek zbývá a příště vám ukážu jaký byl náš výlet na tu aktivní sopku Stromboli.

Byli jste někdy v Kalábrii?


CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Krásné místo, taktéž bych je navštívila :-) a těším se na fota ze Stromboli ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top