Perfect Romantic Date


S přítelem každý rok podnikáme určité věci. Jsou to naše malé tradice a hrozně nás to baví. Například každoroční návštěva zoo, bruslení v zimě a nebo právě lodičky, ze kterých jsou dnešní fotky. A jestli vás zajímá jak to celý vzniklo tak čtěte dál :)


Jak to vlastně vzniklo?
Když jsme spolu s přítelem chodili půl roku vzal mě jako překvápko na lodičky. Dokonce vyndal z tašky víno a skleničky, které nám předtím ukradl doma (já si toho ani nevšimla). A bylo to jedno z nejlepších rande, na jakém jsem byla, protože mě nikdo nikdy na lodičky nevzal. Navíc šlapadlo si přece bere každej, vzít si lodičku je ta pravá romantika. A bylo to prostě tak strašně hezký, že to musíme každý rok opakovat. A i po 3 a půl letech nás to rozhodně neomrzelo :)

Takže všem klukům doporučuju.. Jestli chcete udělat na holku dojem, aby se cítila jako princezna, vezměte jí v létě na lodičky, vyndejte flašku vína a ukradený skleničky. Její srdce bude vaše ;)

bunda: H&M, šaty + kabelka: Reserved, tenisky: Nike

Sice to bylo takové letní rande, ale píšu vám o tom až teď hlavně proto, že jsem vám chtěla ukázat outfit, který jsem měla na sobě a psát jen o tom co jsem si zrovna oblékla je přece nuda!


Po lodičkách jsme si ještě zašli do Wokinu na výborný nudle (jejich rýžový nudle s teriaky omáčkou jsou top!) a šli domů.


Jaká je vaše představa perfektního rande? :)


CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top