My Easy Daily Makeup


Když jsem se před pár dny líčila napadlo mě, že bych to mohla nafotit. Není to žádné extra líčení, ale chci vám ukázat takový svůj denní makeup a hlavně produkty, které používám. Používám je vždycky, když jdu do školy, nebo třeba do kina s mamkou, kam jsem šla zrovna ten den. A možná vás to inspiruje k tomu, jaká "malovátka" na lehký look použít :).


Vždycky chci nejdřív sjednotit pleť a aspoň trochu zamaskovat kruhy pod očima, kterých se teda bohužel asi nikdy nezbavím. Dál použiju korektor na nedokonalosti a celý obličej zapudruju transparentním pudrem od Catrice. Ten určitě doporučuju, protože je asi za stovku a krásně zmatní obličej! A potom už jen trochu vykonturuju obličej abych měla aspoň nějaké rysy. Dál přijde na řadu tvářenka a trocha rozjasňovače a pleť je hotová.


Poslední dobou používám na obočí barevnou řasenku, protože to mám hotový asi za minutu. Když ale chci aby moje obočí vypadalo víc upraveně, tak ho dovyplním třeba stíny. Když už jsem u těch stínů, tak teď je moje nejoblíbenější paletka tahle od Essence z jejich limitky, na které se podílely blogerky. Nejvíc používám světle hnědý stín, který dám na celé víčko a je to :).


Nakonec rychle natočím řasy, udělám linky, řasenku a můžu vyrazit. Dřív jsem používala gelové linky, ale od té doby co používám linky ve fixe mi je trvá namalovat jen pár minut. Často dělám jen hodně tenkou linku okolo řas, ale tentokrát jsem jí udělala trochu výraznější.


Před odchodem do kina jsem si teda ještě vyfoukala a vyžehlila vlasy. A na co jsme s mamkou vlastně šly? Na film Dítě Bridget Jones a jestli přemýšlíte o tom, jestli stojí za to to vidět - rozhodně! Byl to super film a určitě doporučuju :)

Jak dlouho vám trvá klasický daily make-up?

CONVERSATION

Back
to top