My MBPFW Outfit


Sice je to od Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku už několik týdnů, ale na blogu o něm zatím nepadlo ani slovo. Proč? Protože se konal v době, kdy jsem se učila na státnice a jen jsem si vždycky odskočila na přehlídky. Takže k nějakému zpracování fotek jsem se dostala až teď.

Outfit, který vám chci ukázat je můj nejoblíbenější z těch, které jsem si na akci vzala. Přitom je ze všech nejobyčejnější. Ale holt v tom se někdy prostě cítíme nejlíp, no ne?... Potřebovala jsem jednoduchý outfit, protože jsem se ráno před přehlídkama šla učit s kamarádkama na státnice a odtamtud šla rovnou do garáží obchodního domu Kotva, kde se akce konala.

Jelikož nebylo hezky, ale naopak pršelo a bylo nic moc počasí, vybrala jsem all black outfit složený z ripped jeans, černého tička a Air Maxů. To je taková moje klasika. Tu jsem ozvláštnila lehkým over sized kabátem a baťůžkem ze Zary, který jsem si přivezla z Erasmu ve Španělsku. Z doplňků jsem vy vzala jen choker a malé naušničky (další moje klasika) a bad hair/mastné vlasy day jsem schovala do nízkého culíku. K tomu jsem si namalovala mojí oblíbenou tmavou rtěnku od Macu z limitky Arianny Grande.


Pro pobavení: když jsem měla sraz s holkama, tak jsem rtěnku na puse ještě neměla a pak jsem si jí narychlo domalovávala v kabince v Bershce, protože mi bylo blbý si to malovat někde na ulici. Aspoň jsem si tam koupila boží papírky do diáře, ale o tom až jindy... Holt co bych kvůli fashion weeku neudělala (teda kromě toho si umejt vlasy :)).

Tak zase příště. Zatím :)

CONVERSATION

Back
to top