I'm Back!


KONEČNĚ mám zase čas na blogování. Posledních několik měsíců nade mnou visel zlej mrak v podobě bakalářky a státnic, a tak jsem na blog neměla čas..a přiznám se, že ani úplně takovou chuť. Ale teď mám všechno úspěšně za sebou a aspoň na chvíli mám klid. A hned se chci pustit do psaní článků a focení fotek.

Chvíli nevyšel žádný trošku osobnější článek, tak co je u mě teda novýho?

Jsem teď hodně aktivní na Insta Stories a Snapchatu, tak mě nezapomeňte sledovat ;) Najdete mě tam jako CAROLINE_DAISY7
Mám bakaláře, jupííííí! 
Vím, že mít titul mi nezaručí, že budu mít skvěle placenou práci, která mě bude bavit. Ale to nevadí, protože jsem vždycky chtěla ten titul mít a byl to jeden z mých "life goals". A to takový, že u Bc. nekončím, ale pokračuju dál na magistra, protože když už, tak už. 


S přítelem jsme si pořídili králíčka!
Králíčka jsme (hlavně já no..přiznávám) chtěli hrozně dlouho. Vlastně od chvíle, kdy jsme vážně začali přemýšlet o společném bydlení. No a v srpnu jsme si domu přivezli tohohle drobečka. Teď už to sice není úplně drobeček, ale to vůbec nevadí, protože ho naprosto milujeme. Seznamte se s Lokim <3
(Ano, je pojmenovanej podle bratra Thora - Lokiho, kterej byl v Avengers největší záporák :))


Přestěhovala jsem se!
Sice už je to několik měsíců, ale na blogu jsem to nikde nepsala. Jak jsem psala v předchozím bodě, s přítelem jsme se rozhodli, že budeme bydlet spolu. A já si to zatím hrozně užívám. Baví mě, že máme svoje místo a nemusíme řešit rodiče, a že spolu nemůžeme být moc dlouho, protože musíme jít domů.

Doufám, že vás články, které plánuju budou bavit a jestli vás čeká nějaká těžká zkouška, jako jsem já měla ty státnice, tak držím palce :). 

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top