Dny Marianne



Pokud jste nebyli týdny někde v zahraničí a bez internetu, tak jste museli zaregistrovat, že se po roce opět konaly Dny Marianne - svátek všech shopaholiků. Jeden víkend v září, kdy všichni chodí do obchodů s kuponkama z časopisu Marianne a těší se na odečtenou slevu a případně ještě dárek k tomu. 
Já nejsem žádnou výjimkou a už několik let si tuhle akci značím v diáři. Letos jsem to samozřejmě nemohla vynechat a chci vám ukázat co jsem si koupila, protože jsem z těch věcí nadšená.

Dřív jsem hrozně chtěla oběhnout všechny obchody a nakoupit toho co nejvíc, ale teď jsem se na to trochu vykašlala a úplně to tolik nehrotila. Vždyť proč taky. Abych měla plný tašky zbytečností, ze kterých nebudu mít ani takovou radost?... Radši jsem si koupila věcí míň, ale jsem z nich nadšená. I když bohužel oblečení se mi úplně nelíbilo, takže dneska to bude spíš o kosmetice.


Jak jsem psala, tak jsem nejvíc nakoupila kosmetiku. V Sephoře jsem si pořídila vitamínové sérum, které by mělo rozzářit a sjednotit pleť. Už mám zelené (na mastnou pleť) z téhle řady a to mi (trochu překvapivě) účinkovalo a na pleti poznám rozdíl. Tak jsem si řekla, že vyzkouším i tohle. 
Ze Sephory je taky ta naprosto rozkošná pandička, ve které je chladící tyčinka na oční okolí. Jestli to pomáhá na kruhy pod očima zatím nevím, ale chladí to fakt příjemně. Super pomocník po celodenním koukání do počítače. A hlavně ten obal je vážně strašně roztomilý :))

Masku na obličej a parfém v pěně jsem dostala jako dárek a už se těším až to vyzkouším.
A pro krém na ruce s vůní manga a papáji jsem se zastavila v Douglasu. Taky máte rádi jejich značku I love...? 


V Douglasu jsem nakoupila i další věci. A to věci na vlasy. Šampony Toni&Guy používám už dlouho a mám je hrozně ráda. No a když byla na přípravky Toni&Guy sleva 50%, tak jsem to tam nemohla nechat, že jo. Přijde mi, že od té doby, co používám kvalitní šampony a kondicionéry, se mi kvalita vlasů hodně zlepšila. 
Většinou používám tu jejich řadu "for fine hair", ale tu neměli, tak mám pro poškozené vlasy
Se slevou jsem pořídila i suché šampony Batiste, které se v poslední době staly mým must-have č. 1. Hlavně ten na tmavé vlasy, protože nechci mít po použití suchého šamponu ještě půl dne šedivou hlavu. Máte zkušenost s tímhle na hodně tmavé vlasy? Já ho mám poprvé. Vždycky jsem měla pro středně tmavé, ale ten tentokrát neměli. Ale jsem na tenhle zvědavá, protože aspoň budu moct porovnat jaký je mezi nimi rozdíl.

Obyčejný hnědý balící papír je z Butlers, kde jsem sice slevu nakonec neměla, ale tenhle papír jsem nemohla nikde sehnat, tak jsem ho koupila tam. Co říct víc... Vánoce se pomalu blíží a já chci být připravená :))


Jak už jsem psala, oblečení jsem si moc nepořídila. Jen tuhle košili z Reserved, která má strašně roztomilej srdíčkovej vzor. Jak se zkazilo počasí, tak mi začíná takový košilový období.

V H&M jsem si koupila jen černej kardigan. Mám ho už v šedivé a jsem s ním hrozně spokojená, protože vypadá dobře a je lehoučký, takže si ho klidně jen hodím do kabelky, když nevím jestli si mám brát svetr nebo ne. Jestli hledáte nějaký podobný kardigan, tak určitě doporučuju.


V H&Mku jsem si koupila taky šedivou čepici, ze které jsem nadšená. V dámském byste jí ale nenašli. Ještěže jsem vybírala oblečení s přítelem, takže jsme zašli i do pánské sekce a tam jsem jí objevila. Co na ní říkáte? 


Sleva byla i do Tezenisu, kde to teda většinou jen lehce okouknu a jdu pryč, protože mě nic nezaujme. Tentokrát jsem tam ale pořídila nové spodní prádlo (máte tu jen takový lehký sneak peak) a pak tyhle lepítka na prsa. Budou se hodit k věcem s holými zády, akorát škoda, že jsem je neobjevila už v létě.

V Douglasu v Palladiu najdete i NYX, takže i od téhle značky jsem si musela něco odnést. Koupila jsem si tvářenku, která se krásně hodí na podzim a mojí už třetí (achjo :)) tekutou rtěnku z řady Lingerie v odstínu č. 12 - Exotic. Strašně se mi líbí ten odstín lehce do červena a je to teďka moje nejoblíbenější rtěnka. 
Mimochodem taky vás chytla ta mánie okolo tekutých rtěnek?


Můj poslední nákup pro vás asi nebude úplně atraktivní, ale co. V Rossmanovi měli slevu na pasty Signal White Now, tak jsem si jí koupila.

A nakonec jsem se zastavila v Dermacolu a odešla s jahodovým tělovým peelingem a tekutým mýdlem. Jeden jejich peeling jsem už měla, ale je skoro vypotřebovaný, tak se mi sleva hodila.

Co říkáte na moje nákupy? A nakoupili jste něco vy?

CONVERSATION

Back
to top