Back to School Outfit Ideas


Ať se nám to líbí nebo ne (v tomhle případě spíš ne), škola se prostě blíží. Ale zatím ještě není potřeba myslet na ty negativní věci jako úkoly, prezentace a testy. Teďka je naopak čas na to vymýšlet zajímavé a pohodlné outfity, účesy a hledat v papírnictví ty nejhezčí sešity.

Ještě když jsem chodila na střední, tak jsem oblečení do školy celkem řešila a chtěla mít perfektní outfit na každý den. Ale teď jsem dospěla do bodu, kdy si ráno chci vzít na sebe něco pohodlnýho v čem těch několik hodin v lavici zvládnu. Takže většinou volím pohodlnější outfit před nějakým, kterým ohromím spolužáky. Ale zase jen tričko a džíny jsou pro mě málo, takže většinou chci přidat jen něco málo navíc.
Připravila jsem pro vás moje dva nejoblíbenější outfity do školy, které jsou vážně jednoduché, pohodlné, ale vypadají dobře.
Můj malý trik je: když outfit vypadá moc obyč, přidám červenou nebo tmavou rtěnku, hned celý look vypadá daleko líp.


Back to School #1

Na easy outfit do školy v podstatě není lepší základ než nějaký pěkný vršek. Mně se moc líbí svetry, ze kterých jakoby kouká spodek košile. Mám ráda, když je to takhle spojené, takže nemusím řešit, kde se mi ta košile pod svetrem zase hrne. Navíc, když je svetr vzorovaný a košile basic, jako třeba tenhle z Sheego,  vypadá to podle mě vážně super. K tomu už si jen vezmete roztrhané skinny džíny a batoh a můžete jít. Btw tenhle batoh z New Look je vážně boží.


Back to School #2


Druhý outfit je taky taková klasika, ale s něčím navíc. Boyfriend džíny a bílé tričko s výstřihem ozvláštním bralette s nějakým pěkným prvkem, jako má tenhle z Loavies. Když vám budou trochu vykukovat ramínka z výstřihu, bude to vypadat zajímavě a i trochu sexy.
A co dělat, když máte ve škole bad hair day? Tak to už je přece jasný, nasaďte na to vrabčí hnízdo čepici a jde se.

Jaký je váš klasický outfit do školy?

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Pěkné outfity. Taky jsem psala tenhle typ článku.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten druhý je parádní, škoda, že jsem teď jak buřt a do žádnejch džín se nevejdu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Those things are cool! I would like to get something close to that. It will be nice to change some of my clothes.

    OdpovědětVymazat
  4. this look is elegant and universal, I think it suits for some formal dinner and for a date as well!

    OdpovědětVymazat
  5. The second outfit is also a classic one, but added with something extra. Boyfriend jeans and white t-shirt with a ribbed trim bralette look stunningly!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top