Life Is About the Happy Moments


Když mám někdy den blbec, všechno je špatně a přijde mi, že můj život stojí fakt za prd, tak si vzpomenu na ty hezké maličkosti a na ty chvíle, které jsem si užila a cítila se vážně šťastná. A hned mám aspoň malý úsměv na tváři, protože o tom přece ten život je. Taky vám tohle vzpomínání pomáhá proti smutku?
***
When I have a bad day and I think that my life sucks, I like to remember to the little things and happy moments. And I have smile on my face again. Do you do that too? 


Jeden z takových momentů, na které budu ráda vzpomínat jsou letošní Francouzské trhy v Praze. Zase nám vyšlo počasí a bylo tak akorát, samozřejmě nechybělo výborné jídlo a pití a skvělá atmosféra. S přítelem vyrážíme na tuhle akci každý rok a zatím nás snad nikdy nezklamala, spíš naopak.
***
One of the happy moments was when I was at French Market with my boyfriend. We go there every year. The weather was good, food was amazing and of course great French atmosphere.

Buddha & Leonidas

Poslední dobou se můj vkus hodně zjednodušil, tak jsem si vzala úplně basic outfit - dlouhou sukni s tričkem. Můj tip, aby basic tričko nevypadalo obyčejně? Zastrčte ho nebo na něm udělejte uzel. Doplňky jsem vůbec neřešila a vzala si jen svůj oblíbený choker s kytičkama. Líbí se vám chokery nebo jste jejich odpůrci? Za krásné náramky děkuji e-shopu Deltimo. Vybrala jsem si takové, že se hodí ke všemu a teď v létě je nosím fakt často. A jeden jsem rovnou věnovala i příteli, protože mají náramky jak pro holky, tak i pro kluky.
***
I like simple outfits now, so I wore just basic look - long skirt and basic T-shirt. As accessories I chose flower choker and bracelet from Deltimo e-shop. I like on them that they are good for girls and boys. Everyone chooses what they like.


A co jsme si na trzích dali dobrýho?
Nejdřív jsme si dali grilované masíčko a kozí sýr. Ten jsem měla poprvý a musím říct, že mi vážně chutnal a klidně si ho dám někdy znovu. Potom jsme neodolali melounu s prosciuttem, protože tahle kombinace je vážně výborná. A samozřejmě jsem nemohla vynechat klasickou francouzskou palačinku. K pití jsme si dali růžové víno, protože víno na francouzském trhu nesmíte vynechat. A naše hody jsme uzavřeli malinovým sorbetem od Paula. A řeknu vám, to byla fakt pecka a jestli ho u Paula uvidíte, musíte ho ochutnat. Musíte!
Rozhodně nečekejte, že si na těhle trzích posedíte v klidu někde u stolečku, protože je tam vždycky hrozně lidí a u stolečků je plno. Stejně to prostě chutná líp, když si jen tak sednete na obrubník nebo ve vedlejším parku na trávu, jak to děláme každý rok my.
Před odchodem jsme si ještě koupili klobásky a paštiku a šli jsme domů. No, nechali jsme tam asi tisícovku, ale když je to jednou za rok, tak co.
***
And what we tasted at this market?
Firstly we tried grilled meat and a goat cheese. I had goat cheese for the first time and I have to say that it was delicious. After we had melon with prosciutto and French pancake.When you go to French Market you have to try some wine, so we had rosé wine. And this amazing afternoon we ended with raspberry sorbet from Paul. It was sooooo good. You definitely have to try it. You have to! Before we left we bought French sausages and paté
Well, we spent quite a lot of money there, but it was great.


Jaký je váš "happy moment" z posledních týdnů?
***
What is your "happy moment" from last days?

CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Ty jsi tak nádherná! A závidím ti, že si ve špatných dnech dokážeš vážit toho hezkého. Mě špatná událost vždy naprosto převálcuje.

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. That is a great place. It seems to me that this was a good time for both of you there.

    OdpovědětVymazat
  3. According to the shared pictures, you have spent a lot of fun out there! Life is all about unforgettably happy moments!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top