Lindex - Tomorrow by Josefin Runquist


Minulý týden jsem měla možnost podívat se do krásného showroomu Lindexu na jejich novou kolekci, kterou vytvořila mladá a talentovaná návrhářka Josefin Runquist. Značka uspořádala soutěž pro absolventy Swedish School of Textiles a v srpnu ohlásila vítěze o nejlepší designérský nápad a kolekci. A tím výhercem byla právě sympatická Josefin.
V kolekci, která bude v prodeji od 12. 2., najdete sedm krásných kousků s čistým střihem a nadčasovými liniemi. Z černobílé kolekce vybočuje růžový komplet, který je mým favoritem :).

Soutěž nebyla pro Lindex žádnou výjmkou, protože se běžně zabývá tím, že podporuje mladé návrháře. Je hlavním sponzorem promočních módních přehlídek a spolupracuje se školou Boras School of Textiles, která patří mezi nejuznávanější univerzity v oblasti textilu a designu.

S Josefin jsem měla možnost udělat rozhovor a musím říct, že byla hrozně milá a přátelská. Přečtěte si, jak mi odpověděla na pár otázek ohledně kolekce.

1. Jaké jsou vaše pocity z tvoření kolekce pro Lindex?
Pořád se to nezdá reálné. Byla to skvělá cesta od sezení s designéry Lindexu, vybírání barev a materiálů, rozhodování jaké outfity budou vytvořeny až po návštěvu Shanghaie, kde jsem se mohla podívat na proces výroby oblečení. Teď vidím oblečení hotové, ale myslím, že si to pořádně uvědomím až všechno uvidím v obchodě.

2. Čím jste se inspirovala při vytváření kolekce?
Inspiroval mě pohyb. Chtěla jsem aby pohyb byl na oblečení vidět, když bude foukat nebo se budete rychleji hýbat. Uvidíte, že se materiál bude měnit na objemu nebo výrazu.

3. Co je váš nejoblíbenější kousek z kolekce?
Líbí se mi kousky s proužky, hlavně pruhovaný kabátek, který jsem si na sebe vzala i dnes. Ale hodně ohlasů bylo na růžový komplet, takže ten se stává taky mým velmi oblíbeným.

4. Co je pro vás při práci důležité?
Určitě ambice a tvrdá práce. Vždycky si jděte za svým.

5. Co ráda běžně nosíte?
Mám ráda volné a vzdušné oblečení, například různé topy a kalhoty. A takové oblečení najdete i v mé kolekci. Při tvoření kolekce pro mě bylo důležité myslet na to, co chtějí nosit ostatní a ne já. Kabátek, co mám na sobě,  jsem chtěla o něco delší, ale nakonec jsem se zamyslela nad tím, co by chtěla většina zákazníků Lindexu a udělala ho kratší.

Určitě se na kolekci zajděte podívat do Palladia v Praze nebo na web Lindexu, kde bude od 12. února.



Zaujala vás kolekce? 
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

3 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top