Photodiary #11 - Zarautz


Jak jsem řekla, sice jsem už necelý měsíc v ČR, ale fotek ze Španělska mám ještě tolik, že vás ještě pár příspěvků s nimi čeká. Tyhle fotky byly tak trošku zapomenuté v mé složce z Erasmu, ale teď když jsem si je prohlížela, vybavily se mi všechny skvělé vzpomínky na tenhle výlet.
S kamarádkama jsme jely na výlet do Zarrautz, což je menší městečko kousek od San Sebastian. Bylo krásné počasí, procházely jsme se po městě a po pláži, daly jsme si kafe a zmrzlinu (ano, v polovině listopadu) na proménádě a prostě si to hrozně užily. 
Nejlepší moment pro mě určitě byl, když jsme fotily skákací fotky, protože to byla hrozná sranda. Ještě ke všemu jsme já a Evča měly klobouky, takže ty nám vždycky při skoku ulítly :).
Doufám, že se vám budou fotky líbit, protože tohle pro mě byl jeden z nejlepších dnů Erasmu. Ze Zarrautz jste už mohli vidět i outfit.
***
I'm back in the Czech Republic, but I still have some photos from my time in Spain that I haven't shown you yet. These photos were forgotten in my file with pictures from Erasmus, but now when I'm looking at it, all of great memories for this trip came to my mind.
Me and my friends decided to go to Zarrautz, which is small town close to San Sebastian. The weather was perfect, we walked around the town and the beach, we had coffee and ice cream (yes, in mid November) on the promenade and we had a really good time. 
The best moment for me was when we did our jumping photos. It was so much fun! Moreover me and Eva had hats, which flew every time we jumped :).
I hope you'll like my photos because day in Zarrautz was one of the best days during my Erasmus. I have also outfit from there on my blog.



Byli jste někdy v Zarrautz? Jak se vám líbí fotky?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Have you ever visited Zarrautz? Do you like my photos?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

1 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top