Adidas Pureboost X Event


Akce k představení Pureboostů X se mi moc líbila už od začátku. Čekala jsem totiž klasickou prezentaci a ne takhle pěkný event. Bylo tam výborné pití, jídlo od food blogerek, fotokoutek, mohly jsme si tam nechat udělat vlasy nebo nehty.  Ale to samozřejmě nebylo to hlavní. Hlavně jsme se totiž mohli podívat na nové Pureboost X, které byly všude na fotkách, vystavené, ale mohli jsme si je i vyzkoušet v akci na běžícím pásu. Prezentace bot byla moc hezká. Líbilo se mi, že akci moderovala Míša Maurerová, kterou jsem v roli moderátorky ještě neviděla, ale zvládla to fakt dobře. Boty nám potom přímo na sobě předvedla Miss World Taťána Kuchařová, které to vážně slušelo a pořád musela poskakovat, protože jinak to v těhle botech ani nejde.
Pureboosty X jsem si samozřejmě musela vyzkoušet i já a rovnou vám řeknu, že jsou jako bačkůrky. Jsou určené pro běžce, kteří si jdou zaběhat spíš pro radost a uběhnou tak 20, 30km. Pro maratonce budou vhodnější jiné boty. Mně se v nich chodilo a běhalo fakt dobře, ale bohužel jsou hodně úzké a s mojí širší nohou nebyly úplně kamarádi. Určitě na ně ale v obchodě mrkněte a vyzkoušejte si je. Věřím tomu, že si je pak nebudete chtít sundat :).



 Líbí se vám Pureboosty X? Chodíte běhat?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

1 komentářů:

  1. Jestli jsou určeny pro běžce, kteří běhají jen tak pro radost 20 nebo 30 km, tak musí mít hooodně velkou radost :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top