Instapost 26/02/2015

Mám pro vás další dávku fotek z mého Instagramu (caroline_daisy7). Řeknu vám, že tenhle měsíc pro mě byl celkem náročný. Musela jsem dodělat ještě nějaké zkoušky, ale nakonec jsem to všechno zvládla. Ufff. To je taky důvod proč teď na blogu nebylo moc článků. Ale můžu vám slíbit, že už blog nebudu odbývat. Jinak, jak uvidíte, věnovala jsem se hodně cvičení a jídlu :D.

***
I have new photos of my Instagram (caroline_daisy7) for you. This month was quite hard for me, because I had to pass my exams. But I passed all of them and now is blog number one again. As you can see I did some exercises and ate a lot :D.

Workout outfit ;).

V Drážďanech s mamkou.
***
In Dresden with mum.


Viděli jste můj Big New In?
***
Have you seen my Big New In post?

Jestli si chcete v Praze zajít na výborný dortík a ještě lepší čokoládu vyzkoušejte Čokoládovnu U Červené židle!
***
If you wanna taste great cake and delicious hot chocolate you have to go to Choco Café U Červené židle!

<3

S přítelem ve fitku ;)
***
In the gym with my boyfriend ;)




Miluju dobrou snídani <3
***
I love great breakfast <3


Mrkněte na můj Pastel Outfit.
***
Check my Pastel Outfit.

Valentine's Day <3

Jestli si chcete přečíst dobrej časopis o módě určitě vezměte InStyle.
***
If you wanna read good fashion magazine take InStyle.


Pořád čekám na dopis z Bradavic. Nebelvíííír!!!
***
Still waiting for my Hogwarts letter. Gryffindor!!!

Od teď mě taky najdete na Krásná.cz jako jednu z blogerek, tak se určitě mrkněte ;).

Sledujte mě na Instagramu: caroline_daisy7
Jak se vám líbí fotky? Na co se nejvíc těšíte v letním semestru/druhém pololetí?
***
Now you can find me even on website Krásná.cz as one of their bloggers ;).

Follow me on Instagram: caroline_daisy7
Do you like my photos? What are you looking forward in the summer semester?

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top