Klinika TO WELL

Když mi přišla pozvánka na COSMETIC BLOGGER'S DAY byla jsem naprosto nadšená. Byla to totiž první akce, kam jsem byla pozvaná jako blogerka. Konala se 8. 2. v Klinice To Well, kterou najdete na Masarykově nábřeží v Praze. Prostory Kliniky jsou opravdu krásné, elegantní a luxusní a cítila jsem se tam příjemně. Všichni byli moc milí a seznámili nás s informacemi o klinice i o všech procedurách, které mají.
Nabídka je opravdu široká od různých ošetření pleti (např. ultrazvukové čištění pleti nebo diamantová mikrodermabraze) přes pedikúru, masáže, IPL epilace, redukce vrásek pomocí botulotoxinu, přístrojovou lymfodrenáž až po hubnoucí procedury. Určitě mrkněte na jejich stránky www.klinikatowell.com. Kde si můžete přečíst informace o každé proceduře. Mají i akční nabídku, zahrnující například různé balíčky, které by podle mě nebyly špatné třeba jako dárek.
Dokonce jsme si mohly i něco vyzkoušet. A protože jsem srabík zkusila jsem si "jen" vyčištění krku elektrickou špachtlí. Bylo to moc příjemné a pak jsem doma litovala, že jsem nezkusila i vyčištění obličeje.
Čekalo nás i představení přírodní španělské kosmetiky. K dispozici byly různé vzorečky, které jsem ještě všechny nestihla vyzkoušet, ale mám pro to dobrý důvod :D. Dostaly jsme totiž tělový krém, do kterého jsem se úplně zamilovala. Voní nádherně kokosově, dobře se roztírá i vpíjí do pokožky. Od té doby nepoužívám nic jiného.



When I saw invitation to the COSMETIC BLOGGER' S DAY I was so excited. Because this was first  event, where I was invited as blogger. Event was on the 8th February in To Well Clinic, which is situated in Prague. The interior of Clinic is so beautiful, elegant and luxury. They have a lot of cosmetic procedures and you can find all informations on their website www.klinikatowell.com. There was also presentation of Spanish cosmetics which is amazing and I totally recommend it. Especially coconut body cream.









Chodíte pravidelně na kosmetiku?
***
Do you go regullary to cosmetics?

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top