Adidas SS 2015

Nedávno jsem se mohla podívat na novou kolekci Adidasu Jaro/Léto 2015. Ještě před akcí jsem se sešla s WendyAnnie a její kamarádkou Mary a zašly jsme si na výborné kafe do kavárny na Letné. Bylo super zase probrat všechny věci kolem blogování a navíc mi holky poradily s doménou. Doufám, že jste si všimli, že můj blog teď najdete pod www.thecityfairy.com ;).
V showroomu se o nás hezky postarali a mohly jsme si prohlédnout jejich kolekci včetně bot a doplňků. Bylo tam i oblečení ze spolupráce značky se zpěvačkou Ritou Ora, které je teda pořádně bláznivé a zábavné. Sice to není úplně můj šálek kávy, ale pokud se vám líbí tak proč ne ;)?



Recently I was at event where was shown new Adidas collection Spring/Summer 2015. Before this event I met with WendyAnnie and her friend Mary and we went to nice cafe. It was really great talk with them about everything about blogging. And they also helped me with my blog domain. I hope you realized that you can now find my blog on www.thecityfairy.com ;).
In showroom it was nice and we could look at all clothes, shoes and accessories. And there was also clothes from collaboration with singer Rita Ora, which is really crazy and funny. Well it's not exactly my cup of coffee but if you like it, why not ;)?


Já jsem si dala latté s Baileys. Mňam :P
***
I had late with Baileys. Yummy :P
























The Beauty and Beast, The Blond Affair, City Fairy <3


Jak se vám kousky z nové kolekce Adidasu líbí? U mě vedou fialové légíny na první fotce z kolekce :).
***
Do you like Adidas new collection? My favourite are purple leggings in the first photo of this collection :).

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top