Hayden Williams Fashion Illustrations

Myslím, že skoro každý už někdy kresby Haydena Williamse viděl. Já jsem je poprvé zaregistorvala na střední a byla jsem z toho unešená. Moc se mi líbí jeho styl a to, že kreslí třeba princezny od Disneyho nebo známé osobnosti. Má úžasný talent a já bych vám chtěla pár jeho kreseb ukázat. Je to opravdu jen pár z novějších kousků, protože jich je hrozně moc. Ale doufám, že vám i tak udělám tímhle příspěvkem radost. Takže si vezměte třeba něco dobrého k snídani mrkněte na to ;).
***
I think that everyone knows Hayden Williams's illustrations. The first time I saw it was on high school and I was so impressed. I like his style and that he draws for example Disney princess or celebrities. He is really talented and I wanna show you some of his illustrations, but he did a lot of them so I choose some he did recently. So have something good for breakfast and enjoy it ;).

Lady Gaga

Beyoncé


Rihanna


Nicki Minaj

Gwen Stefani

Katy Perry


Cruella de Vil

Victoria's Secret models


Rihanna

Christmas

Snow White

Cinderella 
Pocahontas

Aurora

Belle

Ariel

Mulan

Jasmine

Merida

Tiana

Elsa and Anna

Rapunzel



Kendal Jenner

Kate Moss

Haute Couture

Haute Couture

Karl Lagerfeld

Models

The Wizard of Oz

Monster High

Anna Wintour and Miranda Priestly

Hayden Williams

Která ilustrace se vám líbí nejvíc? U mně vede Ariel, Elsa, Kate Moss a Anna Wintour s Mirandou Priestly ;).
***
Which one is your favourite? My favourite is Ariel, Elsa, Kate Moss and Anna Wintour with Miranda Priestly ;). 

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Hayden je hodně talentovaný, proto taky nakreslil Kate Moss Rimmel kolekci. Všechny jeho ilustrace jsou nádherné!:)

    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jeho ilustrace vážně miluju! Pokaždé když jeho ilustrace vidím tak se mi tají dech jako bych je viděla poprvé. A vybrat tu top je snad nadlidský úkol. Ale pokusím se. :-D Nejspíše to budou z tohohle výběru Snowhite, Belle, Kate Moss a Miranda Priestly, ale všechny jsou zkrátka povedené :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, jeho ilustrace jsou prostě boží :)

      Vymazat
  3. Velmi pěkné obrázky :)

    PS: Moc ráda bych tebe i tvé čtenáře pozvala ke mě na blog, kde probíhá GIVEAWAY
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top