Vienna

Teď už si o mě asi budete myslet, že jsem úplnej blázen a závislej shopaholic. Ale chci vám ukázat dalších pár fotek toho, co jsem si koupila při svých adventních výletech. Tentokrát se můžete těšit na věci z Vídně, kam jsem jela s mamkou.
Musím říct, že to byl nejlepší výlet do Vídně za celou dobu co tam jezdíme. Už od rána tam svítilo sluníčko a bylo teplo, že jsem chodila s rozepnutou bundou. Navíc v Praze ten den zrovna pršelo a bylo hnusně, takže to mě hřálo ještě víc (pardon za trochu škodolibosti :P). Prošly jsme si obchody, daly si výborný punč z granátového jablka a prošly se k soše Marie Terezie a centrem města. Uteklo to vážně rychle a už se těším na příští rok.

A teď k tomu co jsem si koupila. Tahle sada je z Douglasu a stála tolik jako samotná řasenka od Collistar tady. Navíc ta taštička i tužka jsou super a zlatočernou kombinaci mám moc ráda. Co vy?

***
You'll think about me that I'm crazy shopaholic, but I wanna show you photos of things, which I bought in Vienna, where I was with my mum before Christmas.
This year it was the best because the weather was really nice. Sun was shining and it was warm so we really enjoyed it. We bought some things, drank delicious pomegranate punch and walk to statue of Maria Theresa and centre of the city. I can't wait to our trip next year.

And now what I bought. This set is by Douglas and it cost like just that mascara in the Czech Republic. And this cosmetic bag and eye pencil are great. I like black and gold combination. Do you like it too?


Tuhle krásku jste mohli vidět už v tomhle vánočním příspěvku. Neměla jsem žádnou pěknou vánoční dekoraci do pokojíčku, takže jsem to musela napravit ;).
***
This beauty you could see in this Christmas post. I bought it because I didn't have any nice Christmas decoration in my room, so I had to fix it ;).


Lak na nehty od Sally Hanson jsem ještě nezkusila, tak jsem zvědavá. Doufám, že splní všechna moje očekávání. Máte někdo tyhle laky vyzkoušené? ;)
***
I haven't tried yet nail polish by Sally Hanson so I'm curious what it'll be. Have you tried it? ;)


Když jsem viděla, že v jednom obchodním centru měli spreje a tělová mléka od Victoria's Secret prostě jsem je musela koupit. A musím říct, že ten sprej mě moc mile překvapil. Voní úžasně a na body sprej i dlouho vydrží. A tělové mléko je taky boží. Určitě doporučuju.
***
When I saw this body spray and body lotion by Victoria's Secret I just had to buy them. And I have to confirm they're amazing. I definitely recommend these products.



Další tři věci mám z Forever 21, které u nás bohužel není. Svetr je šedivý se stříbrnými nitkami a hned jsem si ho vzala do divadla a myslím, že i na takovéhle příležitosti se hodí. Tričko je ve skutečnosti o trošku tmavší než na fotce a skvěle vypadalo s černou koženou áčkovou sukní. Určitě ho brzy uvidíte v outfitu. Poslední je džínová bundička, kterou jsem si přála už dlouho a konečně nějakou pěknout objevila. A za dobrou cenu.
***
Next three thing I have from Forever 21. The grey sweater with silver lines is good even to theatre. T-shirt is actually a little darker than in the picture. And it looked really good in outfit with black leather skater skirt. You'll see it soon in outfit post. Last thing is denim jacket, which I wanted long time ago and finally found some nice and not so expensive.




V H&M měli už spoustu slev a byly v nich daleko hezčí věci než u nás. Takže jsem si tam koupila úžasnou kytkatou mikču, která má navíc moc příjemný materiál. A roztomilé tričko, které má kulatý výstřih i na zádech a stálo jen 5 euro :D.
***
In H&M were a lot of nice clothes in sales so I bought this beautiful sweatshirt and cute T-shirt, which cost just 5 EUR :D.



Nakonec mám pro vás pár fotek z Vídně. Doufám, že se vám budou líbit :).
***
And finally some photos from Vienna. I hope you'll like it :).

Výloha obchodu Seven Sins, který je hned nahoře na Mariahilfer Strasse.
***
This is Seven Sins's shop window, which is up at Mariahilfer Strasse. 

Yummy!



Asi díky tomu neobyčejně teplému dni, byl západ slunce naprosto nádherný <3. Nepoužila jem vůbec žádnou úpravu fotky!
***
This view was absolutely breath taking <3. I didn't use any filter or anything!


Jejich vánoční výzdoba je dokonalá.
***
Their Christmas decorations are perfect.




S mamkou.
***
With mum.

Byli jste se taky podívat ve Vídni?

Nakonec bych vám chtěla poděkovat za vaše komantáře u minulých článků, protože pro mě moc znamenají a přečíst si hezký komentář je ta nejlepší odměna :-*.
***
Have you also visited Vienna?

In the end I wanna thank you for your comments in latest posts, because it means so much to me and reading them is the best reward :-*

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Ta taštička je strašně krásná! A wow! Ten západ slunce je neskutečně nádherný a stejně tak ta jejich výzdoba! :-) Musím přiznat, že vánoční Vídeň už mám taky docela dlouho na svém pomyslném wishlistu a tyhle ty fotky mi zase připomenuly proč! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příští rok určitě neváhej a jeď se tam podívat, protože to stojí zato ;)!. Navíc ČD mají na adventní výlety fakt super ceny.

      Vymazat
  2. Už jsem ve Vídni na trzích dlouho nebyla, protože mě vždycky dokáží otrávit ty davy lidí..
    Jinak Victoria's secret Mango temptation taky miluju, shodou okolností u mě teď běží giveavay, kde je body mist v této vůni jednou z cen :) Jestli chceš, můžeš se zapojit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My gismo tam jezdily většinou v sobotu a ty davy byly hrozný. Ale loni jsme byly ve čtvrtek a letos v pátek a je to daleko lepší :). Děkuju za tip na giveaway určitě na to mrknu ;).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top