Blog News!

Tak už mám skoro po zkouškách a moc ráda se zase vrátím k blogu a mým čtenářům :-*. Doufám, že vaše zkoušky a testy dopadly dobře a už to máte za sebou. V tomhle příspěvku bych vám ráda řekla pár novinek ohledně blogu.

Díky mojí úžasné kamarádce Wendy budu psát (stejně jako ona) články na Krásná.cz. Nemůžu uvěřit, že se to vážně povedlo a strašně se těším až pro ně budu psát. Doufám, že čtenářky Krásné nezklamu a moje články se jim budou líbit.
Další novinka je, že jsem si založila Ask.fm, takže se mě od teď ptejte na co budete chtít :). Jsem tam jako CityFairy
A nakonec, ale rozhodně ne ta nejmíň důležitá zpráva. Blog má novou adresu - www.thecityfairy.com !!! Už bylo načase :D



I passed almost all my exams and I'm happy I have time for blog and my dearest readers again :-*. I wanna tell you some great news about blog.
Thanks to my amazing friend Wendy I will write posts on Krásná. cz. I still can't believe this and really can't wait. I hope readers of this website will like articles.
Next news is that I have Ask.fm, so you can ask me whatever you want. I'm here as CityFairy.
And finally, my blog has new website address - www.thecityfairy.com !!!




Tak to jsou všechny novinky a doufám, že se vám líbí.
***
That's all and I hope you like my news.

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Gratuluju k doméně a jsem ráda, že jsi zvolila tuhle, sluší blogu! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee děkuju :). Tahle prostě vyhrála, ještě když mi poradily tak super blogerky <3!

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top