Happy New Year

Všem bych vám chtěla popřát do roku 2015 jen to nejlepší a ať vás nepotká nic špatného. Ať si splníte svoje sny, velké a nebo ty malé. Ať vás potká plno zajímavých zážitků a úspěchů. A ať vždycky máte důvod k úsměvu. Nebojte se postavit výzvám a jestli přemýšlíte, že v životě něco změníte, jděte do toho!
Rok 2014 byl super a myslím, že jsem si ho užila. Ale nemůžu se dočkat toho co mi přinese rok 2015. Čeká mě spoustu zajímavých akcí, dvouleté výročí s přítelem, 21. narozeniny, snad úspěšné dokončení druháku na vysoké a určitě asi milion dalších věcí.
Nakonec (a v neposlední řadě!) bych vám ráda poděkovala za to, že si najdete chvilku na můj blog. Vážně to pro mě strašně moc znamená a když vím, že se články líbí, je to prostě úžasný pocit. Tohle byl jeden z mých snů, který se mi splnil a já si to moc úžívám. Doufám, že budete můj blog sledovat i v roce 2015 a budu se nažit, aby se vám líbil čím dál víc.


I wanna wish you good luck in the year 2015. I wish you everything the best, a lot of interesting experiences and successes. I hope you'll fulfill your dreams. Don't be afraid to stand up to challenge and if you think about change something in you life, just do it!
Year 2014 was great but I can't wait for what will bring 2015. I'll go to a lot of exciting events, celebrate two years anniversary with my boyfriend, have 21. birthday, hopefully successful end of my second year at university and million others things.
And finally I wanna thank all of you for your support. Have a blog was one of my dreams and I still can't believe it's true now. I really enjoy it and I hope you'll follow and read my blog also in 2015. And like it more and more. 






Jak jste oslavili Nový rok?
***
How did you celebrate New Year?

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Ahojky! Na Tvůj blog jsem narazila náhodou díky skupině na FB a jsem za to nesmírně ráda! Tvůj blog vypadá slibně :)
    Držím palce do roku 2015 - ať se Ti splní všechny Tvé tajné sny a ať blog šlape, jak má!

    czechivy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, jeeee to moc děkuju. Tvůj komentář mi udělal velkou radost!
      Taky ti přeju ať se ti daří! :)

      Vymazat
  2. Kájo všechno nejlepší do Nového roku a ať se ti v něm daří! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top