Star Wars Concert

V dnešním outfitu vám chci ukázat, co jsem si vzala na sebe na koncert hudby ze Star Wars, který byl v Obecním domě v Praze. Myslela jsem si, že seženu nějaké hezké šaty, ale nakonec jsem to musela vyřešit jinak, a to černou sukní a topem. Abych nebyla celá černá vzala jsem si psaníčko s hadím vzorem, náramek Pandora, který jsem dostala od přítele a stříbrný náhrdelník. Místo svetru jsem chtěla zkusit kožíšek, ale nakonec tam bylo teplo, takže jsem ho vůbec nepotřebovala :).
Jinak musím říct, že mě některé módní kreace celkem překvapily. Třeba slečna se svítivě stříbrnýma "kosmickýma" lodičkama mě potěšila svojí hodící se originalitou. Ale jinak jsem se spíš (zase) rozčilovala nad tím, jak chodí někteří oblečení do divadla/na koncert a podobné akce. Pánové v teniskách, džínách a dokonce i čepici nebyli vyjímkou. Sakra lidi, to se nemůžete aspoň jednou obléct do společnosti? Ale asi nemá cenu se tím zbytečně zabývat. Taky vás to tak rozčiluje, když vidíte takhle nevkusně oblečené lidi na podobných akcích?

Haha můj nadšený výraz :D
***
Lol this is my "excited face" :D


This outfit I wore to the concert of Star Wars music at the Municipal House. I wanted some nice dress but I didn't find any so I had to change my mind and finally I wore black skater skirt and top. I completed my outfit with purse with snake pattern, Pandora bracelet from my boyfriend and silver necklace. And I wanted to try fur jacket instead of sweater. :)
I have to tell you about something what really got me upset that night. Some people absolutely don't know how to dress to events like this. There were men in jeans, sneakers and even beanie. Omg why any people can't dress nice to these events? Does it get you upset too when you see someone really inappropriately dress?





Skirt: C&A, Top: Sinsay, Purse+Fur Jacket: H&M, Necklace: Mohito, Bracelet+Rings: Pandora

Follow my Instagram: caroline_daisy7

Pán v čepici mě dostal asi nejvíc :-/ :D!
***
Man with beanie :-/ :D!

Byli jste si taky poslechnout hudbu ze Star Wars? :)
***
Do you like my outfit? :)

CONVERSATION

10 komentářů:

  1. Moc ti to slušelo :)) Krásný outfit fakt, to psaníčko je boží :) A první fotka je super :D Takhle nějak budu asi vypadat já v Harry Potter studiích

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-* To psaníčko úplně miluju, protože jsem na něj koukala několik měsíců a přemýšlela jestli si ho koupit. Nakonec ho v H&M zlevnili na 150 Kč, takže to byla jasná volba :D :D...Hihi už se těším na fotky ty mrško. Fakt ti závidím :D <3

      Vymazat
  2. Jeee to muselo být hrozně super! A jsi překrásná, Kájo :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo byla to super akce. A děkuju, jsi zlatíčko :-*!

      Vymazat
  3. Stars wars miluji! Muset to být skvělý večer!

    OdpovědětVymazat
  4. Panebože, proč já se o takových akcích vždycky dozvím pozdě. Star Wars miluji a pravděpodobně bych si vzala na takovou příležitost moje šaty s motivem R2D2. :D
    Jak ty si se dostala na takovou akci? Donutil tě přítel nebo jsi sama fanynkou? :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona na to snad nebyla ani nikde reklama :-/ jen plakát na Obecním domě a snad jeden jsem viděla někde v metru.. Jinak miluju fantasy a sci-fi a byl to můj nápad tam jít. Star Wars jsou prostě nejlepší a nemůžu se dočkat až budou ty nový v kinech!! :P

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top