Positive Thoughts

Je tu začátek roku a v hlavě nám může běžet spousta otázek, jako co změníme v životě nebo jak se o kousek přiblížit ke svému cíli. S tím vám sice přímo bohužel nepomůžu, ale mám tu pro vás pozitivní motivační obrázky a doufám, že se jimi třeba necháte inspirovat. Já osobně mám tyhle obrázky ráda a teď na začátek roku se to podle mě hodí.
Dali jste si nějaké předsevzetí do nového roku? Já si předsevzetí nedávám, ale je několik věcí, kterých bych chtěla docílit. V první řadě je to pravidelně cvičit (cvičím už teď a chci v tom pokračovat), vypracovat si postavu (kdo by nechtěl že?), pravidelně jíst a neodbývat se, dostat se na Erasmus a aby všechno ostatní bylo tak, jak je teď.

***
New Year is here and we can have a lot of questions in our heads. Like what I want to change in my life or how to get closer to my dream. Unfortunately I can't help you with it but at least I have for you some positive images and I hope they may inspire you.
Do you have some resolutions? I don't but there're some things I wanna do. Like exercise regularly (I exercise but I wanna continue), be fit, eat regularly, go to Erasmus and than I just want everything the same as now.


















Ten poslední obrázek se mi vážně líbí :D. Vykašlete se na všechny, kteří říkají, že to nedokážete. Ukažte jim, že se mýlili!
***
I really like this last image :D. Just don't think to all of that haters and show them they're wrong!

CONVERSATION

9 komentářů:

  1. Pekné obrázky :) Hlavne motivujúce :) Veľa z nás potrebuje motiváciu na začiatok nového roka :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti líbí!! :) A přeju spoooustu úspěchů v novém roce.

      Vymazat
  2. Super! Tyhle ty motivační obrázky mám vážně ráda! :-) Jinak já si letos taky místo předsevzetí dala spíše pár cílů a přijde mi to tak i lepší. :-) Myslím. že je u toho větší šance na úspěch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké cíle sis dala? ;) Držím palce ať to všechno zvládneš a jsem ráda, že se post líbí :).

      Vymazat
    2. Takové u kterých předpokládám, že nebudou až tak těžké na zvládnutí. :-) psala jsem o tom i novoroční článek na svém blogu :-) např. více se zaměřit na školu, naučit se víc říkat svůj názor apod. :-) A děkuji.

      Vymazat
  3. Velmi pozitivní obrázky, přeji hezký nový rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí :) A děkuju a tobě taky přeju hezký a šťastný nový rok ;)

      Vymazat
  4. Super obrázky :-) Některé si stáhnu do mobilu :-) Krásný nový rok Káji ♥ :**

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top