Golden Globes 2015

Před pár dny bylo předávání Zlatých Glóbů a musím říct, že letos se po módní stránce opravdu povedly. Mám pro vás fotky těch, které se mi líbily nejvíc, abyste se taky mohli pokochat :D.
***
Few days ago was Golden Globes 2015 ceremony and I have to confess that this year celebrities had really amazing dresses. I have photos of my favourite so you can be jealous with me :D.

Jennifer Aniston in Saint Laurent 


Christine Baranski in Zac Posen

Naomi Watts in Gucci

Diane Kruger in Emilia Wickstead

Emily Blunt in custom Michael Kors

Julianne Moore in Givenchy Couture

Kate Beckinsale in Elie Saab Couture

Helen Mirren in Dolce & Gabbana

Heidi Klum in Atelier Versace

Anna Kedrick in Monique Lhullier

Adam Levine & Behati Prinsloo in Kaufman Franco

Jennifer Lopez in Zuhair Murad

Jane Fonda in Versace

Salma Hayek Pinault in Alexander McQueen

Reese Witherspoon in Calvin Klein

Ema Stone in Lanvin
Jenna Dewan-Tatum in Carolina Herrera



Kate Hudson in Atelier Versace

Lorde in Narciso Rodriguez

Gwyneth Paltrow in Michael Kors

Lana Del Rey in Versace

Jediný kdo podle mě vyloženě šlápnul vedle je Lana Del Rey. Šaty se mi vůbec nelíbí a nevzala bych si je ani na maturitní ples. Myslím, že zpěvačka to umí daleko líp :).

Které šaty se vám líbí nejvíc?
***
I donť like Lana Del Rey's look on Golden Globes and I think she can do it really better.

Which dress is your favourite?


CONVERSATION

12 komentářů:

  1. Souhlasím s Lanou Del Rey, její šaty jsou zvláštní a opticky ji rozšiřují. U mě vede Reese Witherspoon a Jenna Dewan-Tatum :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda viď. A oboum to strašně slušelo :)

      Vymazat
  2. Nevím které šaty se mi nejvíc líbí, je jich nějak moc. Ale na mě celkově nejlépe působí Jennifer Aniston. A souhlasím, Lana Del Rey to opravdu nedala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se nemůžu rozhodnout :D Mně se hrozně líbí Gwyneth Paltrow, Jenna Dewan-Tatum, Ema Stone, Reese Witherspoon, Heidi Klum, Kim Beckinsale, Julianne Moore, Emily Blunt, Diane Kruger a Jennifer Aniston. A podle mě vypadají skvěle i Hellen Mirren a Christine Baranski. Mám ráda, když se starší herečky umí obléknout šmrncově. :)

      Vymazat
  3. Sice vůbec nevím, kdo je Anna Kedrick, ale ty její šaty jsou krásné. A moc to sluší i Salmě Hayek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrála třeba ve stmívání nebo teď v Čarovný les :)

      Vymazat
  4. Nejvíce se mi líbí šaty Kate Beckinsale, spodní část je spíše jednoduchá a ten vršek je parádní :-) a navíc má k tomu nádherné doplňky i psaníčko. A souhlasím, protože i když Lanu mám moc ráda tak ty šaty jsou vážně ošklivé a vůbec nelichotí její postavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lana prostě tentokrát šlápla o veelký krok vedle. Doufám, že na nějaké další akci nám její look vezme dech :) :D A máš pravdu, Kate vypadá nádherně

      Vymazat
  5. Mně se taky strašně líbí saty Kate Beckinsale, ale tak Ema Stone ma parádní outfit!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kate to moc slušelo. Emě se to vážně povedlo a hezky se odlišila :)

      Vymazat
  6. Jennifer Aniston je nádherná :) a moc se mi líbí šaty Heidi Klum :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi na Heidi moc líbí ty červené šaty ;)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top