Instapost 16/01/2015

Mám pro vás další dávku mých fotek na Instagramu, takže se můžete podívat na to, kde jsem byla, co jsem dělala a jedla, co jsem měla na sobě atd. Tentokrát je těch fotek víc, protože mě Instagram začal víc bavit a ráda fotím věci okolo sebe.

Ještě se chci omlouvit za mojí neaktivitu na blogu v posledních dnech, ale mám zkoušky a musím se učit. Pěkná otrava co? :-/ Všem držím palce a přeju hodně štěstí při zkouškách a testech.
***
Here's my new Instagram post with photos of some places, food, nails, friends and me. This time I have more photos for you because I really like shooting things around me now. 
By the way I wanna apologise for my inactivity on the blog in last days, but I have exams and have to study :-/. A wish luck to everyone who has also exams or some tests.

Úžasný západ slunce ve Vídni. Na článek se můžete podívat tady.
***
Amazing sunset in Vienna. You can read my post about it here.

Vánoční naušnice.
***
My Christmas earrings.

A vánoční nehty.
***
And Christmas nails.


Christmas selfie

S mamkou v divadle na vánočním představení Vánoční koleda.
***
With my mum in theatre on Christmas Carol.


S Wendulkou na kafíčku ve Starbucksu (i ta fotka předtím)
***
With Wendy in Starbucks (our coffee is in picture above)

O krémech jsem psala v tomhle článku.
***
You can read about these cute hand creams this post.

No comment needed.

S přítelem na Star Wars koncertu.
***
At Star Wars concert with my boyfriend.

Mrkněte na celý outfitový post.
***
Check this outfit post.

Miluju dopolední snídaně :D.
***
I love breakfasts :D.

Moje první mnou uvařená ovesná kaše.
***
My first cooked oatmeal.

Štětce Petra Lovely Hair. Těšte se na recenzi ;).
***
Brushes by Petra Lovely Hair. Review soon on the blog ;).

I love this photo :).


Sledujte mě na Instagramu: caroline_daisy7
Jak se vám líbí moje fotky? Co fotíte nejradši vy?
***
Follow my Instagram: caroline_daisy7
Do you like my Instagram photos? And what do you prefer to shoot?

CONVERSATION

4 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top