Flower Sweatshirt

Konečně mám pro vás další outfit. Bohužel teďka byla taková outfitová pauza, protože mi nějak časově nevycházelo focení. Tohle jsem si na sebe vzala když jsem šla na kafe s Wendy, ale fotili jsme to s přítelem až o týden později. Úžasnou kytkatou mikču jsem si koupila ve Vídni ve slevách v H&M. Hrozně se mi líbí květinový vzor na neutrálním podkladu a určitě jí budu kombinovat třeba s košilí nebo si jí vezmu k sukni. Těším se až vám ukážu víc variant jak mikču můžete nosit. K tomu jsem si vzala tmavé džíny a černé jednoduché kozačky, aby mikina vynikla. Tentokrát jsem si vzala i doplňky - jednoduchý stříbrný náhrdeník a růžový náramek Pandora, který jsem dostala od přítele k Vánocům. Kabelku jste mohli vidět už v tomhle outfitu a kromě toho, že jsem jí koupila v létě vážně za hubičku, mě hrozně baví to, že je gumová a skoro nezničitelná :D. Rtěnka, kterou mám má na fotkách bohužel trošku jiný odstín. Takže vám nakonec přidám fotku z Instagramu, aby jste viděli jak vypadá normálně.




Finally I have new outfit post for you. I wanna show you what I wore in Starbucks with Wendy (but I shooted it later with my boyfriend). This awesome sweatshirt I bought in H&M in sales in Vienna. I really like flower pattern with neutral basis and I can't wait to show you ways how to wear it. This look I complete with dark jeans and black boots. This time I choose accessories like simple silver necklace and bracelet by Pandora, which I got from my boyfriend for Christmas. The purse is by Gate and you can see it in this post. My lipstick has a little bit different colour in photos so I put here photo from Instagram, so you can see how it really looks.





Sweatshirt: H&M, Jeans: C&A, Boots: CCC, Purse: Gate, Necklace: Mohito, Bracelet: Pandora, Lipstick: Essence - Wrapped in Pink (limited edition)

Sledujte můj Instagram: caroline_daisy7
***
Follow my Instagram: caroline_daisy7


Jak se vám líbí outfit? Nosíte květinové vzory i v zimě?
***
Do you like my outfit? And do you wear flower pattern in winter?

CONVERSATION

9 komentářů:

  1. Outfit je krásný. Nosím tyto vzory celý rok, podle mě je jedno, jestli je jaro, léto nebo zima. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou :) Letos mám pro tyhle vzory vážně slabost. A moc děkuju :-*

      Vymazat
  2. Podobnou kytkatou mikinu mám z Pimkie a mám jí moc ráda. Tys mi připomněla, že už jsem ji pěkně dlouho nevytáhla a že je to škoda :)
    Kolem této kabelky jsem v Gatu chodila několik měsíců a říkala si, jestli za ty prachy mám nebo nemám.... nakonec zvítězil rozum, protože tuhle velikost moc nevyužiji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jí určitě vytáhni ze skříně ;) Tak to já jí nosím celkem často buť na party nebo když jdu třeba na kafe s kámoškou a nemusím mít sebou tolik věcí.

      Vymazat
  3. Krásná mikča :)) a rtěnka ti moc sluší, jak už jsem psala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš naozaj krásne vlasy :O Ten TOP je veľmi pekný ... :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit strašně se mi líbí ta kabelka! :-) A ta rtěnka ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top