Lindex Showroom

Omlouvám se, že tenhle článek je tu daleko později než jsem slibovala, ale musela jsem počkat než ho zveřejním. Jak jste si mohli přečíst v tomhle příspěvku, v prosinci jsem se s Wendy podívala do showroomu Lindexu na jejich příští kolekci. Minulý příspěvek byl hlavně o outfitech, které jsem si vyzkoušela. Teď vám chci ukázat pár fotek kolekce, abyste měli představu na co se můžete těšit.
Jinak v Lindexu moc často nenakupuju, protože se mi tak většinou oblečení moc nelíbí, ale až bude v obchodech tahle kolekce určitě si tam zajdu nějaký kousek koupit :)

***
I apologize that this post is later on the blog than I've promised, but I had to wait to publish. As you can read in this post, me and Wendy visited Lindex showroom in December, where was their next collection. Last post was about my outfits and in this post I wanna show you some pieces of the collection. I hope you'll like it.
Anyway I don't usually shop in Lindex, because I don't like their clothes so much. But for this collection I will go :).



























Nakonec sportovní kolekce.
***
And now sport collection.










Líbí se vám některé kousky? A nakupujete v Lindexu?
***
Do you like some pieces? And do you shop in Lindex?

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Nádherná kolekce :) můžu se zeptat, jak ses k tomu dostala?:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá fakt dobře :) Dostala jsem se k tomu díky kamarádce Wendy z blogu www.theblondaffair.com

      Vymazat
  2. Ta bílá kabelka je naprosto nádherná! :-) Škoda, že nejbližší Lindex mám docela daleko. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky v Lindexu vůbec nenakupuju, ale musím říct že po shlédnutí tvých fotek možná změním názor :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top