Cute Hand Creams by Balea

Pozor pozor všichni milovníci dobrých krémů a roztomilých obalů! V drogeriích DM si teď můžete pořídit úžasné krémy na ruce od značky Balea, které stojí 35 Kč. Jeden krém je višňový a druhý levandulový. Přirovnala bych je k malé Nivee, ale ta mi vysouší ruce, kdežto tyhle krémy mi je nechají krásně hydratované a jemné. A voní vážně nádherně.
Musím říct, že když jsem na Instagramu viděla jak tam blogerky dávají fotky těhle malých zázraků říkala jsem si co to asi bude. Ale neodolala jsem a koupila si je a jsou vážně boží! Krém můžete nosit všude sebou, protože se vejde i do malé kosmetické taštičky. Myslím si, že je dobrý i jako drobný dárek pro mamku nebo kamarádku.
Jsem z nich vážně nadšená a vy určitě budete taky ;). Ale neváhejte, protože je to limitovaná edice.




Attention every lover of a good hand creams and cute covers! In drugstore DM are new amazing hand creams by Balea, and every cost just 35 CZK. One is cherry and second one lavender. It's similar like small Nivea but these hand creams make your hands really hydrated and smooth. And they smell beautiful.
I saw these hand creams on Instagram and I just couldn't resist because I love it! You can wear it everywhere (even in your small cosmetic bag) because it's small and it can be also good present for your mum or friend. ;) 
It's limited edition so don't hesitate ;).


Co na ně říkáte?
***
What do you think about it?

CONVERSATION

12 komentářů:

  1. To je jen limitka? To je škoda! Teď zrovna krém do kabelky nepotřebuju, protože mám dva do zásoby, ale je to fakt rozkošné řešení :-)) Možná si jeden koupím i tak :D A nechoď furt do té drogerky!!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nechtěla, ale když jsem je viděla na tom Instagramu tak jsem si pro ně musela zajít :D :D

      Vymazat
  2. Zrovna dnes jsem v DM byla. Měla jsem se dívat pozorněji. =D Byla jsem u regálu s Balea jen jsem si koupila peeling místo tohoto rozkošného krému na ruce. =) Asi se tam ještě stavím. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je tam vůbec nemohla najít, tak jsem šla za prodavačkou se radši zeptat :D vůbec je totiž neměli u věcí od Baley.

      Vymazat
    2. No já si říkám, že jsem asi slepá. =D Taky jsem je tam nemohla najít. Snad příště. =)

      Vymazat
  3. Taky jsem zrovna byla v DM-ku a nikde jsem je neviděla :-( budu tam muset zajít co nejdříve a taky se zeptat :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Je super, určitě se na něj zajdi podívat ;)

      Vymazat
  5. Včera jsem ho měla v ruce a váhala jsem! Sakra! Měla jsem si tohohle rozkošného miláčka vzít ^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi tak se tam pro něj ještě zastav ;) Za těch 35 Kč vážně stojí.

      Vymazat
  6. Balea je bezvadná značka :) levná, relativně kvalitní a vždycky všechny produkty krásně voní:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top