Let It Snow

Začíná období kdy všichni jezdí na hory a mě napadlo udělat nějaký příspěvek s oblečením na lyže nebo snowboard. Sice nejsem zrovna fanoušek všeho okolo zimy (kromě Vánoc a bruslení), ale chtěla jsem vám tím udělat radost a dát malou dávku inspirace.
Jak jste se dozvěděli v tomhle příspěvku mám ráda barevné oblečení na sport a to platí i pro zimní sporty. Chci vám ukázat nějaké outfity jak bych se na hory oblékla já. Snad se vám budou líbit.
***
It starts again, everyone wants to go skiing or snowboarding. So I have an idea to make some post with winter clothes. I'm not fan of anything about winter (except Christmas and ice skating), but I wanna give you a little bit of inspiration. 
As you know from this post I prefer colourful clothes to sport. And for winter sports too. I wanna show you some outfits that I would like to wear. I hope you'll like it.


Na první koláž jsem vybrala kombinaci bílé, červeno/růžovo/korálové (nevím přesně jak tu barvu pojmenovat :D) a mentolové. Já bych si asi vybrala outfit s bílou bundou, červeno/růžovo/korálovými kalhotami, červeno/ růžovo/korálovou helmou a brýlemi co jsou nad ní.
***
My first collage is about combination of white, red/pink/coral (I don't know how to name this colour :D) and mint. I would wear outfit with white jacket, red/pink/coral trousers, red/pink/coral helmet and glasses above.


Kombinace fialové s bílou nebo šedivou se mi asi líbí nejvíc z těch všech. A kdybych si mohla vybrat nějaký outfit vybrala bych si fialovou bundu vlevo nahoře s bílými kalhotami, bílými rukavicemi a samozřejmě helmou a brýlemi.
***
The combination of purple with white and grey is my favourite. And my favourite outfit of this combination is the top left purple jacket, white trousers, white gloves and helmet and glasses of course.


V poslední koláži jsem dala dohromady černou bundu buďto s lacláči nebo modrými kalhotamy. A právě ty svítivě modré kalhoty vytvářejí s bundou zajímavou a "elektrickou" kombinaci. To nalevo jsou legíny (termoprádlo) a podle mě jsou fakt super :D.
Všechno oblečení je z eshopu Snowbitch.cz.

Nakonec bych vám ještě chtěla říct, abyste prosím dbali na bezpečnost na sjezdovkách a dávali pozor. Určitě nezapomínejte na helmu.

Co nosíte na horách vy? A jak se vám moje nápady líbí?
***
In the last collage is black and blue combination. And I really like these blue trousers with black jacket. I think it makes nice and "electric" combination. Down left are great leggings (thermal underwear) and I think they're really cool :D.
All clothes are by eshop Snowbitch.cz

Finally I wanna tell you, please be careful on the slopes. And wear a helmet.

What do you wear to skiing or snowboarding? And do you like my ideas?

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top