Big New In

V dnešním postu vám chci ukázat věci co jsem si za poslední dobu koupila. Jednak mě mamka ještě vytáhla na začátku ledna do Drážďan (a v Primarku měli velké slevy) a navíc byly slevy i u nás tak jsem si taky něco ulovila. Ale některé věci nejsou úplně nové z posledních týdnů, akorát se mi to nějak nastřádalo a přišla mi škoda vám je neukázat. Takže vás čeká asi triliarda fotek a doufám, že se vám věci budou líbit ;).
Začnu nejdřív s úlovky z Primarku.

***
In this post I wanna show you what I've bought recently. I was again in Dresden but this time with my mum because she wanted to go there (and in Primark were big sales) and in Prague were sales too. Some things aren't new from the last days, but I wanna show you everything. So I have a billion photos for you and hope you'll like it ;).
I wanna start with my Primark treasures.


Černé oversize sako byla láska na první pohled. Stálo 9 euro a už se hrozně těším až ho budu na jaře nebo v létě nosit klidně místo kabátku. Moc se mi líbí takové sako třeba i k skinny džínám a lodičkám.
***
Black oversize blazer was love for the first sight. It cost only 9 EUR and I can't wait to wear it in spring or summer maybe instead of jacket. I like it for example even with skinny jeans and heels.



Tahle bílá košile sice ve slevě nebyla, ale moc se mi líbil její střih a žádnou takovou nemám, takže už visí ve skříni.
***
This white shirt wasn't in sales, but I like this style and haven't any, so it's in my closet.


Nalevo jsou světýlka, které vypadají prostě nádherně a jsou to takové krajkové balónky. Jestli je chcete vidět rozsvícené mrkněte na mojí fotku na Instagramu (caroline_daisy7). Deka s hvězdičkami stála asi 5 euro. Je moc příjemná a hrozně ráda se do ní doma vždycky zabalím.
***
On the left are decorating lights, which look like lacy balloons and they're amazing. If you want see it switched on check this Instagram photo (caroline_daisy7). The blanket with stars cost about 5 EUR and it's really soft and smooth.


Na tyhle úlovky bižuterie jsem hodně pyšná. Velký náhrdelník stál 3 eura a zbylé věci každá asi euro. Nevím kde u nás bych sehnala takový náhrdelník za cca 80 Kč. Zatím jsem ty věci ještě moc nenosila, ale to se brzy změní. 
***
I'm proud of this jewellery because this beautiful necklace cost only 3 EUR and the others about 1 EUR. I haven't worn them yet and I'll change it.





Naprosto božím ponožkám nešlo odolat stejně jako roztomile puntíkatým punčocháčům. Hodně blogerek si chválilo obyčejné černé punčocháče z Primarku tak jsem si vzala tyhle na zkoušku a jsem zvědavá jak dlouho vydrží. A ano, koupila jsem si další kryt na mobil. A ne, nemám jich dost :D
***
I just couldn't resist to these cute socks and polka dots tights. A lot of bloggers praised basic black tights by Primark, so I took these and I'm curious how long they last. And yes, I have one more iPhone cover. And no, I don't have enough of them :D.


Aaaa já ty svetry prostě miluju. Tohle byla vážně super koupě a teď je nosím skoro pořád. Před slevou stály 15 a 18 euro a po slevě stál každý 5 euro. Ten chlupatý jsem na sobě měla v showroomu Adidasu, tak se mrkněte na článek jestli chcete ;).
***
Omg I love these sweaters and I wear them really often. It was absolutely good purchase, because before discount it cost 15 and 18 EUR and after discount only 5 EUR each. I wore the furry sweater in Adidas showroom and you can read post here if you want ;).


Tohle pyžamo úplně miluju, protože je to prostě strašně roztomilý a hlavně, jak bych řekla já "ňuňací". Což u mě znamená chlupatý, hebký, měkoučký, rozkošný a prostě úplně boží :D. Na spaní ho ale nenosím, mám to jako oblečení na doma a hned se na ty zkoušky učí líp. Jestli chcete vidět jak v tom vypadám mrkněte na fotku na Instagramu (caroline_daisy7).
***
I totally love this pyjamas  because it's sooo fluffy, soft, cute and awesome :D. I don't wear it like pyjamas but just like home wear. If you wanna see how it looks on me check my Instagram photo (caroline_daisy7).



Když jdete do Primarku tak prostě nemůžete odejít bez něčeho s Harry Potterem. Prostě nemůžete! Tentokrát jsem ulovila kalhoty na spaní/na doma, tričko Nebelvír a kalhotky :). Jste zvědaví co jsem si koupila minule? Tak mrkněte na tenhle outfit.
***
When you go to Primark you just have to buy something with Harry Potter. No excuses! This time I bought sleeping pants/home wear, T-shirt Gryffindor and panties :). Are you curious what I bought last time? So check this outfit.



Měli tam super sportovní oblečení. Většina mi bohužel neseděla, takže jsem ráda, že jsem si koupila aspoň tyhle super sportovní legíny, protože žádné vyloženě sportovní vlastně ani nemám.
***
There was nice sports clothes but almost everything what I tried, didn't fit me. So I'm happy I found these nice sports leggings, because I haven't any. 


Na tyhle psaníčka jsem koukala už když jsem byla v Primarku před Vánocema, ale nekoupila si je. A teď, když bylo každé za 3 eura, vzala jsem si pro jistotu obě :D.
***
I saw these clutch bags in Primark before Christmas but I wasn't sure if I should buy them. And when I was there with my mum and they were in sales for 3 EUR each I just couldn't resist and took both. 


Bílý hrníček s nápisem "Morning sunshine" je úplně ideální na ranní kafe a je mým oblíbeným ranním společníkem.
***
White mug with text "Morning sunshine" is great for morning coffee and is my favourite morning buddy.


Tak poslední věc z Primarku je velká růžová svíčka, která je prostě boží a krásně voní. Růžová váza je z obchodu Depot, kde mají úplně úžasné dekorace a nijak drahé. Určitě stojí za to se tam jít aspoň podívat.
***
Last thing from Primark is big pink candle which smells really nice. And the big pink vase is from shop called Depot, where they have amazing decorations and not expensive :).


Bílé psaníčko z C&A mám ho už skoro dva měsíce a hrozně se mi líbí ten minimalistický styl. Psaníčka nosím hodně na jaře a v létě a teď budu mít celkem slušnou sbírku :D. A mikča je úlovek ze slev v Mohito a má super nápis (myslím, že žádný další komentář není potřeba). 
***
White clutch by C&A I have for almost two months but I have't show it to you yet. I like that minimalist style. I wear clutch bags very often in spring and summer, so I have what to choose now :D. Black sweatshirt is from sales in Mohito and I love that inscription (I think no other comment needed). 



Dlouho jsem chtěla nějaký krajkový top, ale žádný se mi nelíbil. Jsem moc ráda, že jsem nakonec objevila tenhle ve slevách v Tally Weijl. Sice je to crop top, ale podle mě bude vypadat super k sukni nebo džínám s vysokým pasem.
***
I've wanted some lacy top for a long time, but I didn't like any. And finally i found one in sales in Tally Weijl. Well it's a crop top but I think it'll look great with skirt or high waisted jeans.



Konečně jsem si koupila štětce Petra Lovely Hair a musím říct, že jsou úplně úžasné. Na tvářenku je M54 (vlevo) a na makeup M51 (vpravo). Opravdu za málo peněz hodně muziky. Určitě se můžete těšit na recenzi na blogu ;). A jako dáreček k nákupu mi Péťa poslala tuhle naprosto boží paletku tvářenek od Sleek - Sweet Cheeks.
***
Finally I have brushes by Petra Lovely Hair and I have to say they're awesome. For blush is M54 (left) and for makeup is M51 (right). For a little money a lot of music. And you can look forward to review on the blog ;). And Petra gave me present for my purchase - nice blush palette by Sleek - Sweet Cheeks. 



Další věc, kterou jsem chtěla hrozně dlouho vyzkoušet je tahle tvářenka od I <3 Makeup. Vypadá krásně a přirozeně. Tvářím dodá šťávu a ani k ní nepotřebujete rozjasňovač. Já mám Candy Queen of Hearts.
***
Next thing I've wanted to try for a long time is this blush by I <3 Makeup. It looks beautiful and naturally and even you don't have to use highlighter. I have Candy Queen of Hearts. 


Tenhle kokosový sprcháč od Dermacolu voní nádherně a připomíná mi léto :). Sůl do koupele měli v drogerii asi za 8Kč, tak jsem jí vzala na zkoušku.
***
This coconut shover gel by Dermacol smells amazing and it reminds me summer :). In drugstore was this salt to the bath for 8 CZK so I just wanted to try it.




Tyhle rozkošné věci jsou z Ebay a každá stála necelou libru.
***
I ordered these cute things from Ebay and each cost less than one pound.


Korektor od Astor - Perfect Stay je úplně úžasný na kruhy pod očima, se kterýma mám trošku problém. Mám odstín 02 Sand a můžu ho jen doporučit. Taky se můžete těšit na recenzi spolu s makeupem. A další lak na nehty :D :D.
***
Corrector by Astor - Perfect Stay is really great to rings under the eyes. I have 02 Sand and I can totally recommend it. Review soon on the blog. And one more nail polish :D :D.


Nedávno jsem si přebrala makeup a vyházela všechny staré a hnusné stíny. Takže mi zůstala jen jedna naked paletka a pár tmavých stínů. Měla jsem tedy radost když jsem narazila na paletku stínů od I <3 Makeup, která byla nečekaně v akci. Škála stínů se mi líbí a myslím, že využiju všechny.
***
Recently I've assorted my makeup and thrown all old and dirty eyeshadows. After that I had just one naked palette and some dark eye shadows. So I was really happy when I found this eyeshadows palette by I <3 Makeup, which was also in sales. I like colours of that eye shadows and think, I'll use them all.


Dál jsem si koupila nový rozjasňovač od Rival de Loop (koupíte v drogeriích Rossman) v odstínu 01 Moon Dust a bronzer od Makeup Revolution London v odstínu Golden Days.
***
Next product I bought is highlighter by Rival de Loop (you can find it in Rossman) - 01 Moon Dust and bronzer by Makeup Revolution London - Golden Days.


A nakonec ještě makeup Astor - Perfect Stay. Můj odstín je 200 Nude a jsem s ním zatím moc moc spokojená. A hydratační krém na obličej od mé milované Mixy. Krásně se vstřebá a pleť se po něm neleskne, protože vytvoří matný efekt.

Co říkáte na moje nákupy? :D A co jste ve slevách objevili vy?
***
In the end here is makeup by Astor - Perfect Stay. My shade is 200 Nude and I'm very very satisfied with it. And something by my loved Mixa. It's hydrating face cream, which makes matte effect on face. 

What do you think about my shopping treasures? :D And what did you buy in sales?

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Tyyyjo, super nový věci, všechny jsou krásný :)) Do Primarku už se neskutečně těším, moc se mi líbí ty psaníčka a bižuterie. A to psaníčko z C&A je <33 (taky jsem trochu psaníčkovej maniak :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-* tak to se těším až mi ukážeš ty co sis tam nakoupila :P

      Vymazat
  2. Primark je fajn a za dobrou cenu ale jen Škoda ze je tak daleko :-) ale těším se až ho vybuduji tady v Praze .. Me se líbí ty dva svetry jak jsis koupila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nevíš náhodou kdy, kde nebo nějaké informace k tomu Primarku? Už jsem taky něco zaslechla ;)).. A děkuju :P

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top