Grammy 2015

Před pár dny proběhlo předávání hudebních cen Grammy. Přiznám se vám, že se mi nechtělo vypisovat vítěze, protože těch kategorií je spoustu. Takže tady máte odkaz přímo na web Grammy a můžete si najít všechny kategorie, které vás zajímají. A já mám pro vás fotky outfitů celebrit.
***
Recently has been music awards ceremony - Grammy and I have for you photos of celebs outfits. If you want to check who won click here.

Katy Perry in Zuhair Murad


Rihanna in Giambattista Valli Haute Couture

Ariana Grande in Versace

Beyoncé in Proenza Schouler

Charli XCX in Jeremy Scott for Moschino

Ciara in Alexandre Vauthier Couture

Taylor Swift in Elie Saab

Miley Cyrus in Alexandre Vauthier

Gwen Stefani in Atelier Versace 

Iggy Azalea in Armani Privé

Jesse J in Ralph and Russo

Kim Kardashian West in Jean Paul Gaultier and Kanye West in Balmain

Madonna in Givenchy Haute Couture

Megnan Trainor in Galia Lahav

Nicki Minaj in Tom Ford

Pharrell Williams in Adidas

Rita Ora in Prada

Sia in Giorgio Armani

Lady Gaga in Brandon Maxwell

Úplně božsky podle mě vypadá Katy Perry, Taylor Swift a Lady Gaga. Ten kdo mi ale úplně vyrazil dech byla Rihanna, která měla naprosto úžasné šaty a vypadála vážně nádherně. Pro mě je královna večera, i když si z ní na internetu hodně lidí dělalo srandu. Sia mě vážně pobavila svým originálním vzhledem. Naopak se mi nelíbila Rita Ora, které podle mě tenhle look moc nesedl. Zklamala mě Madonna, protože takovýhle kostýmek se na podobné akce prostě nehodí, alespoň podle mě. Když jsou ženy oblečené v pánském stylu líbí se mi to, ale tohle je moc. Další celebrita, jejíž outfit se mi nelíbí je Pharrel Williams. Jsem asi staromódní, ale podle mě by měl mít prostě dlouhé nohavice :D.

A co na outfity říkáte vy? Kdo se vám líbí nejvíc?
***
Really beautiful look Katy Perry, Taylor Swift and Lady Gaga. But that one who take my breath away is Rihanna. She had absolutely amazing dress and look gorgeous. For me she is queen of the night. Sia amuse me with her original look. Little disappointment for me is Rita Ora, because I think this look doesn't fit her. I don't like also Madonna's and Pharrel's outfit. Maybe I'm old fashioned but I think that man should have long trousers at event like this :D.

What do you think about outfits? Which one is your favourite?

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Za mě to je rozhodně Jessie J, Maghan Trainor a Taylor Swift. :-) Jinak co se týče Rihanny tak jsem na straně těch, kteří si myslí že vypadala jako obří chodící dort a její šaty se mi zkrátka nelíbí. No a Sia prostě opět nezklamala a malé Maddie to taky sluší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jessie J ta se mi taky hodně líbí :) Každý má jiný vkus, takže je jasné, že se hodně lidem nebudou Rihanniny šaty líbit. A to, že vypadá jako obří dort je pravda :D :D :D

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top