Pastel Outfit

V prosinci jsem psala článek o pastelových barvách, které jsou tuhle zimu hodně v kurzu. A konečně mám pro vás outfit! :)
Ve slevách jsem si totiž koupila naprosto boží mentolový kabát! Stál mě tisícovku a jsem z něj vážně nadšená. Hlavně jsem hrozně chtěla nějaký oversized kabát, ale v žádném jsem se necítila dobře. A pak jsem narazila na tenhle. Nosím k němu šálu, kterou jsem si koupila v Primarku před Vánocemi. Přijde mi, že dohromady to vypadá moc hezky a sladěně. Psaníčko je taky z Primarku a mohli jste ho vidět v jednom z posledních článků - Big New In.
Letos nosím hlavně černé boty a už mi to přišlo jednotvárné, takže jsem vám chtěla ukázat taky nějaké jiné ;). Akorát je letos moc nenosím, protože jsem si je minulou zimu asi moc sešlapala a teď se mi v nich nechodí úplně dobře.

***
In December I wrote post about pastel colours, because they're really fashionable this winter. And finally I have outfit for you.
In sales I bought totally amazing mint coat, which cost one thousand CZK. I wear it with scarf by Primark and I think that it looks great together. Clutch is also by Primark and you could see it in one of the lastest posts - Big New In.
This winter I wear black shoes almost all the time. But it can be a little boring so I wanna show you another. 










 Coat: Tally Weijl, Scarf+Jeans+Clutch+Bracelet: Primark, Watch: Guess

Jak se vám líbí můj outfit? Nosíte letos taky pastelové barvy?
***
Do you like my outfit? And do you wear pastel colours this winter?

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top