Adventní výlety

Jezdíte někam na vánoční trhy? Já se každý rok vydám s mamkou do Vídně a je to vážně super. Teda až na to ranní vstávání, protože nejsem zrovna ranní ptáče. Ale stojí to za to aspoň na jeden den vypadnout ze stereotypu a vydat se na takové mini dobrodružství. Vě Vídni většinou prolezeme obchody na hlavní nákupní třídě a pak si užijeme atmosféru vánočních trhů. Jejich svařák je výborný. A navíc za zálohu asi 1 euro ho pijete z krásného hrníčku. Když si ho chcete nechat prostě ho do stánku už nevrátíte a je to jako byste si ho koupili.
Sice hodně lidem přijde Vídeň stejná jako Praha (a ano ty města si jsou podobná), ale pro mě má každé své kouzlo a do Vídně se moc ráda každý rok před Vánoci vracím. Jen bych si ji někdy ráda užila i na jaře, ale to určitě taky bude :D.

No a letos, než pojedu na výlet s mamkou, mě čeká ještě jeden, a to s mým přítelem do Drážďan. To bude asi trochu větší vzrůšo, protože plánovač (jak by řekl můj přítel) jsem v tomhle případě já. Ale plán je v podstatě stejný. Nákupy, trhy, pár památek a ráda bych se podívala ještě do skleněné továrny Volkswagenu. No uvidíme, jak to stihneme. Z obchodů chci hlavně do Primarku, který je tam teď nově otevřený. Doufám že seženu něco pěkného pro sebe, ale i pár dárků.

Na oba výlety pojedeme vlakem, protože České dráhy mají jízdenky za super cenu. Jízdenka do Drážďan mě vyšla na 453 Kč (i zpáteční). Jediná podmínka je, že se musíte vrátit ještě ten den. Mrkněte na jejich eshop.

Doufám, že se vám článek líbil a někoho možná i trochu motivoval a pojede se někam podívat :).

Fotka z loňského výletu s mamkou.



Určitě ve Vídni zajděte do obchodů s věcmi do interiéru. Aspoň pro pobavení :D.

Jezdíte taky na podobné výlety? Nebo to máte letos poprvé v plánu? Jestli jezdíte do Drážďan budu ráda i za tipy kam si zajít na kafe, něco dobrého nebo tak ;).

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Do Drážďan to mám kousek a letos se tam chystám do Primarku a na trhy poslední adventní sobotu. Naposledy jsem tam byla v Ikee, kde člověk sem tam narazí na něco výhodnějšího než u nás, tam je ale lepší jet autem, protože je na sjezdu z dálnice.
    Ta výhodná jízdenka je ale skvělá a letos na ní určitě v partě lidí taky pojedeme.
    Jinak mám pár tipů ve svém starém článku zde: http://greatexpectationsbylucie.blogspot.cz/2013/02/drazdany.html - hodně mi bylo doporučováno Muzeum hygieny a doufám, že ho letos prubnem.
    Primark je jasná věc, potom tam mají proti Čechám i dost velkou prodejnu Desigual a pokud Tě zajímají i kavárny - asi žádná podél hlavní třídy nezklame a kdyby jo, tak Starbucks to jistí.
    Je taky skvělý, že vystoupíš z vlaku a tam hned začíná nákupní třída Prager Strasse, na jejímž konci je obrovský obchoďák Stadtgalerie (který tam prochází snad celým podzemím - je fakt obrovský :) Jen se připrav na hrozný fronty na záchody a to, že jsou tam placené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee super děkuju moc za tipy ;) na Muzeum hygieny jsem taky koukala, ale to asi bohužel už nestihneme. Ale určitě to nebude náš poslední výlet do Drážďan ;))

      Vymazat
  2. Mně moc chutná ten jejich punč :-) Ve Vídni jsem ještě na trzích nebyla, ale v Drážďanech je to perfektní :-) Určitě si to užijete :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jedu do Vídně ted v neděli a moc se těším :) doufám, že neumrznem. Jedu takto na trhy poprvé, nějak mi na to vždy nevyjde čas a letos, když ho mám ještě méně =D jsem si ale řekla, že prostě jedu!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top