New in II.

Poslední dobou to všechno uteklo taaak rychle a já jsem vám ani nestihla ukázat pár věcí co jsem si koupila skoro před měsícem. Tentokrát půjde hlavně o kosmetiku (a další blbinky).

***
Everything runs so fast that I forgot show you what I bought almost before a month. This time it's mainly about cosmetics (and another cute things).




Když jsem viděla v Luxoru tuhle krásku za 99 Kč musela jsem jí prostě vzít. Všichni říkají, že knížky od Lauren Weisberger jsou skvělé na začátky četby v angličtině, tak mi držte palce ;). Čtete knížky v angličtině nebo nějakém cizím jazyce?
***
When I saw this beauty in the bookstore I just had to take it. And it cost only 99 CZK. A lot of people said that it's the best book to begin reading in English. So wish me luck ;). Do you read books in foreign languages?

Lip pencil - 15 Honey Berry
Lipstick - 02 Wrapped in Pink

Vánoční limitce od Essence jsem prostě nemohla odolat. Pudr ještě nemám pořádně ozkoušený, ale rtěnka je super a překvapilo mě, že na to kolik stála, má celkem výdrž. A ta barva <3.
***
I couldn't resist to Essence Christmas limited edition. That lipstick is really great and has an amazing colour <3.

Lipstick - 06

A je tu další rtěnka. No jo, teď mám takové rtěnkové období. Tahle je od Dermacolu a má fialový nádech. Na rtech vypadá suprově a myslím si, že jestli přemýšlíte o nějaké rtěnce v podobném odstínu, určitě na ní mrkněte ;). Navíc je na rtech moc příjemná.
***
And here is another lipstick, well I little lipstick time. This one is by Dermacol and the colour is close to purple. I think it looks really good on my lips and if you're thinking about some kind of purple lipstick you should take this ;). And it's really nice on lips.


Bílý lak na nehty Kiko jste mohli vidět už v postu z Drážďan, takže se budu věnovat druhému laku od Avonu. Tohle je můj druhý Gel finish od Avonu a jsem s nimi moc spokojená. Řekla bych, že efekt gelových nehtů splňují, barevně jsou taky hezké a výdrž nebyla vůbec špatná. Takže za mě lak na jedničku.
***
The white nail polish by Kiko you could see in this post about my trip to Dresden, so I wanna show you the second nail polish by Avon. This is my second Gel finish by Avon and I'm really satisfied with it. I think these nail polishes have gel effect, nice colours and they're long lasting. I give them grade A.


Od Avonu jsem si koupila i pěnu do koupele, kterou jsem bohužel ještě neměla šanci vyzkoušet, ale brzy to napravím. Navíc má úúúúplně boží roztomilé balení a krásně voní. Z Avonu jsou i papírky ve tvaru rtů a propiska jako rtěnka. Miluju tyhle roztomilé věcičky.
Asi před měsícem jsem si koupila u Dermacolu fialový sprcháč a tělové mléko. Vůně limetky a hroznového vína mě tak okouzlila, že jsem si musela koupit i krém na ruce.
A poslední věc na obrázku je bloček s kytkama. Papírnictví je pro mě prostě království a skoro nikdy neodejdu bez nákupu.
***
In Avon I have bath foam, which smells really nice and has totally cute cover, but I didn't try it already. And I also bought cute note papers like pink lips and pencil like a lipstick. 
Before a month I bought shower gel and body lotion by Dermacol (also purple). Smell of lime and grapes was so amazing that I had to buy even hand cream.
And the last thing is flower notebook. I just really like cute things like this.


Nový obal na telefon z Tally Weijl. Byl ve slevě, tak jsem si ho hned vzala :D. Ale ještě chvíli si na telefonu nechám obal se stříbrnýma třpytkama, protože momentálně se mi stříbrná hrozně líbí.
***
This iPhone cover was in sales in Tally Weijl so I took it :D. But now I have silver glittery cover. 


A ve slevě byla i tahle pletená čelenka, takže ta u mě skončila taky. Sice se přidala na seznam věcí, které se mému příteli moc nelíbí, ale co :D. Nosíte taky tyhle čelenky nebo klapky na uši?
***
And in sales was also this knitted headband. My boyfriend doesn't like headbands or earmuffs but don't care :D. Do you like these things?

Co jste si v poslední době koupili vy? A co jste dostali k Vánocům?
***
What did you buy last time? And what did you get to Christmas?

CONVERSATION

7 komentářů:

  1. Ta rtěnka od Essence vypadá fakt hezky. A jinak ta čelenka je nádherná, moc se mi tyhle ty čelenky líbí, ale bohužel mě moc nesluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele mně asi taky úplně nějak mega nesluší, ale prostě jsem jí musela mít :D. A ta rtěnka je super. Škoda, že byla jen v Tetě.

      Vymazat
  2. Stejnýho sněhuláčka mám doma taky! A k němu paní Sněhulajdu. Docela náhoda, já k Vánocům dostala právě knížku Devil wears Prada a v angličtině! Čte se mi to dobře, má teda docela dlouhý věty a dost slovíček, co neznám, ale když se začtu, tak je to super! :) A ta rtěnka od Essence má perfektní barvu! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi ty sněhuláčci jsou prostě úžasný viď ;) :D. Té knížce jsem zatím moc nedala, protože jsem neměla moc času, ale už se na ní těším. Snad taky nebudu mít problémy jí rozumět :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím Kájo,
    Tvůj blog mě velice zaujal a inspiroval po modní stránce. Moc ti děkuji že to pro nás všechny děláš. Jsi velikou inspirací :P Jsem tvůj veliký fanoušek. :))) těším se na tvoje další příspěvky :P :) Ahojky Týnka :P :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Týnko,
      tvůj komentář mi udělal neskutečnou radost!! Je skvělé vědět, že se někomu můj blog líbí a dokonce ho i inspiruje, takže ti za ten komentář moc děkuju. A přeju všechno nejlepší do nového roku :-*.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top