Hogwarts rocks

Tenhle outfit jsem si vzala na náš Christmas Blogger Meet Up, o kterém jsem psala tady. Mikina byla prostě láska na první pohled, protože Harryho Pottera mám ráda, takže jsem jí tam prostě nemohla nechat. Navíc jsem chtěla něco ve vínové barvě, takže tím je ještě lepší. A džíny mě zase příjemně překvapily, že mi vážně dobře sedí. Oboje je z Primarku. Kožíšek jsem koupila na Vinted, ale původně je z H&M a mohli jste ho vidět už v tomhle outfitu. Poslední dobou nemám moc náladu na hodně výrazné doplňky (a to jich mám doma víc než dost), ale volím spíš nějaké menší naušnice a hodinky. Ale myslím si, že k tomuhle outfitu by se to ani nehodilo, protože by to už bylo moc.

***
This outfit I wore at our Christmas Blogger Meet Up, about what you can read here. My new sweatshirt was love for the first sight, because I really like Harry Potter and wanted something in burgundy. So I just couldn't leave it there. This awesome sweatshirt and jeans are by Primark. Fur jacket I bought on Vinted, but originally it's by H&M and you can see it in this outfit. These days I'm not in the mood for some significant accessories (and I've got more than enough), I take just earrings and watch. But I think that to this outfit it's better. With some significant accessories it would be too much.








Sweatshirt+Jeans: Primark, Fur Jacket: H&M, Handbag: Guess, Shoes: CCC, Rings: Pandora

Jak se vám líbí můj outfit?
***
Do you like my outfit?

CONVERSATION

7 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top