Instapost 16/12/2014

A máme tu další Instapost. Nečekaně se můžete těšit na fotky outfitů, jídla, kafe a nehtů :). Snad se vám budou líbit.

***
I have for you my next Instapost. Unexpectedly there're photos of outfits, food, coffee and nails :). I hope you'll like my photos.


Vánoční klasika - Perníkové Latte
***
Christmas classic - Gingerbread Latte


Kdo musel na trhání osmiček?
***
Who had teeth operation? 




Outfit jste mohli vidět tady.
***
Outfit you could see here.





S mým mužem.
***
With my man.

Znáte tuhle vodu? Je výborná a plná vitamínů.
Dokáže mě probudit daleko líp než nějaký energy drink.
***
Do you know this water? It's delicious and full of vitamins.
And it wakes me up better than some energy drink.


Outfit jste mohli vidět tady.
***
Outfit you could see here.

Kafíčko na blogerském srazu.
***
Coffee at Blogger Meet Up.

A tohle jsem měla na sobě na blogerském srazu. Bradavice!
***
This outfit I wore at Blogger Meet Up. Hogwarts rocks!

Nový kabátek z Tally Weijl a šála z Primarku.
***
My new coat by Tally Weijl and scarf by Primark.

Máte rádi takovéhle instaposty? Sledujte mě na Instagramu: caroline_daisy7
***
Do you like instaposts? Follow me on Instagram: caroline_daisy7

CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Achjo udělala jsi mi na všechno to jídlo hroznou chuť! :( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, vy jste krásný pár! :) Hrozně se mi líbí ten růžový lak na nehty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top